Nejste přihlášen/a.
Poslední dobou se mi stále objevuje hláška...
LXCRtime.exe
V aplikaci LXCRtime.exe došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže. Je možné, že informace, se kterými jste pracovali, budou ztraceny. Ohlaste tento problém ap¨likaci Microsoft. Byla vytvořena zpráva o chybách, kterou můžete odeslat společnosti Microsoft. Informace obsažené v této zprávě budou považovány za důvěrné a anonymní. Chcete-li zjistit, jaké údaje tato zpráva o chybách obsahuje, klepněte sem. Odeslat zprávu o chybách Neodesílat
Počítač je hrozně zpomalený a je to už o nervy. Nevím jak na to. Asi tam ¨mám nějakou potvoru. Uvítám každou dobrou radu, akorát to potřebuju popsat trochu polopaticky. Jsem amatér samouk. Mám ESET NOD32.
díky za rady a pochopení
To je soucast softwaru k tiskarne Lexmark. Doporucuji software k tiskarne odinstalovat a nainstalovat znova z instalacniho CD dodavaneho k tiskarne.
Preventivne muzete pocitac procistit programem ccleaner, ktery je volne dostupny zde -> slunecnice.cz/...
Staci stahnout, nainstalovat (instalace probiha cesky), spustit a dat volbu SPUSTIT CLEANER ... po vycisteni program muzete zavrit.
Taktez doporucuji nejaky antispyware program napr. Superantispyware -> slunecnice.cz/...
zde neni instalace cesky, ale staci provest instalaci klasickym Next, next, next ... snad az na obrazovce, kde se to pta na jazyk (vychozi english) odskrtnete volbu "subit a system diagnostic to help identify ..."
Pote se program sam zaktualizuje a spusti. Potom staci dat tlacitko "Scan yout computer".(vedle tohoto tlacitka jeste zatrhnout volbu COMPLETE SCAN) .. program bude chvili pracovat a pote vam nahlasi problemy (jestli nejake najde) ... staci potom stlacit tlacitko REMOVE ... a pak REBOOT.
tot vsjo ...
Díky za srozumitelnou odpověď. Může to být způsobeno tím, že si barvu do tiskárny doplňuji sama? Způsobuje to zmiňované zpomalení PC?