Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Režim spánku - větráky běží dál

Od: 2874® odpovědí: 4 změna:

Ahoj všem! Vyměnili mi u PC základní desku a reinstalovali win7! To vše je ok,jen do doby kdy chci převést pc do režimu spánku jako kdysi! Ted mi to nejde jako předtím! dříve se vypl monitor pak i pc! Teďka jen monitor a procesor! Ale ventilátor pořád hučí! Jak to nastavím ikdyž jsem fakt laik? Děkuji za pomoc! Tom

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Pokud chceš aktivovat úplnou hybernaci systému, je potřeba vypnout Hybridní režim spánku. To je popsáno zde:

windows.microsoft.com/...

Pak je nutno zapnout Hybernaci příkazem powercfg -h on

Toto se zadá v příkazovém řádku, který se musí spustit s administrátorskými právy. Poté si při hybernaci systém uloží obsah paměti na pevný disk a vypne se.

hodnocení

Hybernace funguje! Ale předtím jsem tam dal režim spánku a vypl se mi a napředním panelu blikalo to tlačítko jak se zapína pc! Ted se to zhasne u hybernace celé jako když ho vypnu a když dám režim spánku tak právě zhasne jen monitor a vypne se procesor! Ale dál jede ventilátor! Není to zbytečné? Díky

hodnocení

2x

Dobry den, uplne nerozumim dotazu. Rezim spanku mae nastaveny jako pred vymenou, ale PC se nevypne? Jak jste zjistil, ze se vypnul procesor bez monitoru? Nebezi nahodou PC a vypnuty je jen monitor? Zkontrolujte nastaveni

start/ovládací panely/možnosti napájení/ a tam změnit(upravit schema)

doplněno 18.01.12 14:06:

Tady je rozdil mezi rezimem spanku a hybernaci:

windows.microsoft.com/...

hodnocení

Možnosti napájení tam nikde nevidím! A jak sem přišel na to že se vypl procesor?! mám tam kontrolku na předním panelu!

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.