Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propojení notebook + mobil

Od: pavel104* odpovědí: 11 změna:

Dobrý den.

Moc prosím o radu

Mám v mobilu (Nokia C5-03) internet

Potřebuju poradit jakým způsobem můžu telefon propojit s notebookem, abych si internet mohl procházet na notebooku?

Omlouvám se ale jsem naprostý laik, takže vůbec netuším jak na to.

Díky za radu. Pavel

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

1jara*
hodnocení

2x

Káabel USB 2.0 víc nic není třeba.

pavel104*
hodnocení

nemůžete mě prosím popsat krok za krokem co udělat? Já už s tím zápasím od rána a zatím bez úspěchu

doplněno 12.01.12 18:59:

Spojil jsem tel. a ntb kabelem, zvolil jsem možnost Ovi suite. Tak a co dál?

jarahosek*

No a Nokia PC Suite na NTB máte? Pokud ne, nemůžete přece volit Ovi Suite, když to není v NTB...

pavel104*
hodnocení

Neměl jsem ji tam. Ale to jsem netušil že je to potřeba :D

pavel104*
hodnocení

*tanec**tanec* Tak už to šlape. Stáhnul jsem Nokia PC suite - nainstaloval a jede to jak přes kabel tak přes bluetooth.

Jen ta rychlost*plac**sok* to je hrůza.

Moc Vám všem děkuju za rady. Pavel.

jarahosek*

Tak to je dobře, a že to bylo jednoduché?:)

pavel104*
hodnocení

Jak jsem stáhnul ten program, tak už to bylo lehké *smich*

olaf71*
hodnocení

0x

přes Nokia Suite

jarahosek*
hodnocení

0x

No, připojíte kabelem a telefon funguje jako modem. Ale POZOR, pokud nemáte předplacený nějaký balíček na internet v mobilu, tak dejte bacha na data. Mohl byste přijít o dost peněz. Jinak jsou operátoři, kteří mají nějak ošetřeno, že když máte internet v mobilu, nejde to připojit k PC, protože to je Internet v MOBILU:) Možná než přes mobil bych doporučil nějaký mobilní internet přímo jen jako datovou kartu. Takový ten přístroj, co vypadá jako flashka do té se dá SIMka a připojíte se k netu. A dnes už jsou ceny za ten základní internet celkem přijatelné. CCa. 300,- a za internet v mobilu dáte 150 a ještě všude trčí kabely:)

pavel104*
hodnocení