Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Exel - hromadná korespondence

Od: adff odpovědí: 5 změna:

Jak udělat v Exelu něco jako je hromadná korespondence ve Wordu.

Prostě mít soubor s daty, které by se načetly do Exelu (stejně jako ve Wordu) a pracovalo by se s tím obdobně jako ve Wordu?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dzordz*
hodnocení

1x

Hmm.. ideální by bylo výstup z excelu uložit do mdb a pak ve wordu jen načíst a vytvořit dopisy. Jenže excel to do mdb uložit neumí.

Řešením by mohl být nějaký xls to mdb converter, případně ten xls soubor importovat do accessu a uložit jako databázi, případně to dělat přímo v accessu.

jirbar*

A co takhle rovnou pracovat v Access. Určitě by se nechala jednoduchá aplikace přes Visual Basic udělat

 

dzordz*
hodnocení

0x

Co bude výsledkem, vytištěné dokumenty?

Šlo by použít OLE? (v excelu kopírovat, ve wordu vložit jinak - vložit propojení)

 

tvrdyjar
hodnocení

0x

Jednoduše bych zkopíroval vytvořenou tabulku s daty do Wordu a dále bych postupoval s hromadnou korespondencí jako ve Wordu.

adff
hodnocení

Jde o to, že fakturuji v Exelu (počítato samo apod) ale potřeboval bych právě v Exelu udělat něco na způsob té Hromadné korespondence. Prostě budu dělat např. stejný tip faktur, ale jen měnit adresy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]