Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

DFX 8 pro Windows media player

Od: josef zavřel odpovědí: 9 změna:
Dobrý den.Stahl jsem si DFX 8 pro přehrávač Windows media player 9 a nemohu jej uvést do chodu.Pro Vinamp je to bez problémů.Kde je chyba?Děkuji za odpověď.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Zkontroluj si, jestli splňuješ požadavky na běh programu:
System Requirements:

• microsoft.com/... return false; target=partner href=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/download/download.aspx> Windows Media Player 9 or higher

• Windows Me/NT/2000/XP/Vista

• 300 MHz processor or faster

• 10 MB free hard disk space

• 64 MB RAM (128 MB recommended)

Pokus splňuješ vše, můžeš zkusit ještě nainstalovat novější verzi WMP (10,11)

josef zavřel
hodnocení

Dobrý den.Tisíceré díky za radu.Mám však starší počítač s Windows 2000 profesionál.Přehrávač WMP vyšší verze(10,11)nejde nainstalovat(odmítá).K tomu ke všemu jsem začátečník a neumím anglicky.Provedl jsem přeinstalaci DFX 8 a stále nic.Není to snad placený?Předem děkuji za další rady.
Hmmm jen tak mezi náma- dvoulitry nemaj v základu media player 9- naistaloval jsi ho tam nebo se to snažíš cpát na tu základní 6.x?

josef zavřel
hodnocení

Mám ho nainstalovaný(stažený zdarma).
Vyšší verze nainstalovat nejde, protože je Win2000 nepodporují. Program se musí zaregistrovat vložení registračního čísla, které ti příjde na mail zadaný při stahování DFX. postup registrace je tento:
For Windows Media Player, select Tools > Plug-ins > Options from the player menu. Highlight Audio DSP under the Category column > highlight DFX Audio Enhancement under the Audio DSP column > and click on the Properties button under the DFX description. Then click the Register button to register.

josef zavřel
hodnocení

Moc děkuji za radu.Promiňte mi laickou otázku.Po zaregistrování se DFX 8 musí platit,nebo je používání zdarma?Děkuji.
Na platbu jsem nikde nenarazil, takže předpokládám, že bude zdarma.