Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Myš nereaguje na pohyb

Od: anicka16dc* odpovědí: 18 změna:

mám takový problém...
Nedávno jsme si s přítelem koupili od známého druhý počítat,vím, že mu všechno jelo apod. Jenže já mám po zapojení problém s tím, že když zapojím myš, tak normlaně svití, kurzor je objevený na obrazovce, ale prostě myš nereaguje na pohyb. Nevíte některá z vás v čem může být chyba? Zkoušela jsem tam i napojit druhou myš, ale to samé, o5 nereaguje na pohyb. Přijde mi to divné, když vím, že tomu známému od kterého ten PC máme, to normalně všechno fungovalo. Díky za rady, jinak přes PC jsem docela laik

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ahasver4*
hodnocení

2x

Já bych na to šel přes ovladací panely.Start a na pravé straně.Pak najdete správce zařízení.A tam bude ta tabulka.Už jste skoušela i ta jiná USB v PC?

anicka16dc*
hodnocení

myš inačí tam taky nejde ale usb od mobilu a od mp3 tam normalně jede

ahasver4*
hodnocení

0x

Skuste zapojit a restartovat.Uvidíme jestli se chytne...:)

doplněno 27.12.11 17:46:

Laicky řečeno,vražte tam tu myš a zrestartujte počítač...:)

anicka16dc*
hodnocení

skusila jsem to ale furt nefunguje :(

hodnocení

0x

A pak dodejte jaká myš, jaký konektor a jaký operační systém

anicka16dc*
hodnocení

myš je značky microsoft , konektor je usb

ahasver4*

Podívejte se přes Správce v Ovladacích panelech jestli je vidět,dle obrázku,klikněte na ni pravým a dejte aktualizovat ovladač...

doplněno 27.12.11 18:10:

A jiné USB v PC jste zkoušela?

Myš nereaguje na pohyb
anicka16dc*
hodnocení

dekuju ale mužete mě napsat kde to najdu ale postupně jak pokračovat děkuju

Pokud máte windows XP, tak klikněte na tlačítko START -> Spustit -> napište slovo devmgmt.msc (neboli device manager ) a spusťte. Objeví se Správce zařízení

Pokud máte windows vista, či sedmičky, tam je situace podobná, akorát to devmgmt.msc napište rovnou do vyhledávacího pole "Prohledat programy a soubory" a od-entrujte.

hodnocení

0x