Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejlevnější připojení k internetu

Od: kukurice* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

potřebuju poradit jaký internet - co nejlevnější!

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
A preferuješ Internet přes kabelovou televizi, ADSL, WiFi, vytáčený či mobilní? Záleží ti na rychlosti připojení nebo na objemu přenesených dat?
kukurice*
hodnocení

Jsem uplný začátečník,tak že preferuji vše a nic :().Rychlost - asi vyší a na datech mi moc nezáleží...

mireczek*
hodnocení

0x
Záleží také na tom, jaké jsou v daném místě možnosti připojení (typ, poskytovatelé atd.), to většinou výběr zúží. Obecně nejvýhodněji vychází většinou připojení přes kabelovou televizi, ale dostupnost je nejmenší. *klik*
kukurice*
hodnocení

Jsem z Kolína...

v Kolíně máte určite kabelovku... takové připojení vychází nejlevněji vs. rychlost. Pokud nebude 500,- mesicne moc, zajimej se o tuto variantu.

U:FON za 200,- mesicne bude jen na sledovani www stran s trpelivosti cca 15-20sec na jednu stranu. Zalezi na tobe ;)

hodnocení

0x
Podle mě jsou nejlevnější různé komunitní wifi sítě, mají většinou velkou rychlost, žádný fup, horší je to s jejich hledáním, páč komeršní wifi mají často krutý fup. Hned za ně bych dal asi kabelovku,ale s tou nemam moc dobré zkušenosti. ADSL je sice malinko dražší pokud chci vyšší rychlost (pomalejší jsou za cenu wifi) ale zase mnohem kvalitnější.
Koukni sem: internetprovsechny.cz/... , kabelovku si zjištíš podle toho co má soused a adsl je třeba www.dsl.cz
kukurice*
hodnocení

Je to ho nějak moc najednou*zed*
No snažil jsem se tam vtěsnat vše důležité *smich*