Nejste přihlášen/a.
Být váma tak popřemýšlim. Defaulní heslo není. Je buď prázdné, nebo to které jste napsal, jiná možnost není- pokud je to normální instalace. Popřípadě můžete zkusit u přihlášení ctrl+alt+del tuším 2x za sebou a ukáže se běžné přihlášení kam napíšete administrator a opět, pokud jste nezadal heslo tak bude bez hesla.
Můžete obejít zabezpečení hesla, ale jedná se o hacking a já jej zatím nepoužil (přesto jsem jej viděl u učitele na informatiku, někdo si hrál)
Jedná se o linux (přesněji Slax) s prográmkek ophcrack. Ten vyhledá heslo v systému a rozšifruje jej.
Těch utilit je víc a netřeba linux Jde to heslo i zrušit, což je ještě snažší
Ale běžným uživatelům bych to nesvěřil, pokud to není bezpodmínečně nutné
Tak s tím musím nesouhlasit nikdy jsem žádné heslo nezadával..prádné nefunguje a stejně po mě chce notebook v domácí skupině na síti HESLO
Nesouhlasit můžeš, ale je to tak a magii v tom nehledej.
Heslo na síti je běžná věc, stačí aby počítače nebyly v doméně, což doma nemá nikdo a pak stačí mít rozdílné identifikace na pc (jména a hesla) a to je celé, pak to chce přihlášení. Pokud by na obou pc bylo stejné jméno i heslo uživatele tak by to heslo nechtělo.
Před nastartováním Windows a zobrazení loga se stiskem klávesy F8 dostaňte do možností spuštění Windows.Z nabízených možností vybere pomocí šipek Stav nouze
Z přihlašovací obrazovky vyberte účet Administrator a přihlašte se do Windows a na výzvu systému odpovězte Ano Nyní můžete neomezeně přes Start > Ovládací panely > Uživatelské účty můžete přidat nový uživatelský účet a smazat starý, u kterého neznáte heslo, případně dělat s uživatelskými účty přesně to co, potřebujete.
Restartujte Windows a přihlašte se pod novým uživatelským účtem
Je to zkopírovaný návod...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.