Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Win chce heslo

Od: zajixxx* odpovědí: 8 změna:
Cawko, nainstaloval jsem si WinXP, vše probehlo v poradku, zapnu pc mám na výběr jeden ůčet, který po mě chce heslo, ale žádné heslo jsem při instalaci nezadával, akorát uživatelské jméno.. existuje nějaké defaltuní heslo ..? ... prázdné políčko mi to nebere..díky za pomoc, je to ugentní, jedu na live linuxu..

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Být váma tak popřemýšlim. Defaulní heslo není. Je buď prázdné, nebo to které jste napsal, jiná možnost není- pokud je to normální instalace. Popřípadě můžete zkusit u přihlášení ctrl+alt+del tuším 2x za sebou a ukáže se běžné přihlášení kam napíšete administrator a opět, pokud jste nezadal heslo tak bude bez hesla.

mrazak123

Můžete obejít zabezpečení hesla, ale jedná se o hacking a já jej zatím nepoužil (přesto jsem jej viděl u učitele na informatiku, někdo si hrál)
Jedná se o linux (přesněji Slax) s prográmkek ophcrack. Ten vyhledá heslo v systému a rozšifruje jej.

Těch utilit je víc a netřeba linux :) Jde to heslo i zrušit, což je ještě snažší :)
Ale běžným uživatelům bych to nesvěřil, pokud to není bezpodmínečně nutné

davelolek

Tak s tím musím nesouhlasit nikdy jsem žádné heslo nezadával..prádné nefunguje a stejně po mě chce notebook v domácí skupině na síti HESLO :(

Nesouhlasit můžeš, ale je to tak a magii v tom nehledej.

Heslo na síti je běžná věc, stačí aby počítače nebyly v doméně, což doma nemá nikdo a pak stačí mít rozdílné identifikace na pc (jména a hesla) a to je celé, pak to chce přihlášení. Pokud by na obou pc bylo stejné jméno i heslo uživatele tak by to heslo nechtělo.

lui*
hodnocení

1x

Zkuste nejdřív, jestli jste si neodklepl do políčka heslo ESC.

doplněno 28.11.11 21:28:

Myslím tím tlačítko ESC.

bena*
hodnocení

0x