Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propojení PC a TV přes HDMI

Od: zlais odpovědí: 3 změna:

Zdravím všechny :)

Jsem naprostý laik a potřebovala bych poradit. Koupila jsem si novou TV a HDMI kabel. Dnes jsem propojila pc a Tv a obraz je v pořádku, akorát když pustím film tak na TV jede jen obraz, ale zvuk ne. Potřebovala bych poradit co s tím? Díky moc všem! :)) Pro info Pc mam Acer AS3810TG

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ahasver4*
hodnocení

1x

Mám dojem,že je problém v tom,že se kabel připojuje do grafiky a ta zvuk neumí.Ale mohu se mýlit.Možná by to šlo přes Ovládací panely Zvuková zařízení..

hodnocení

0x

Přečtěte si tento článek, měl by Vás nasměrovat a odpovědět na případné dotazy.

mujstart.cz/...

taknejak
hodnocení

0x

Přesně tohle se mi s tímto notebookem stává při přehrávání filmů na plazmu docela často...připojuji HDMI za chodu a pak to tak někdy udělá. Nebo zhasne naopak zase display. Display mi zhasne v nastavení grafiky, protože jsem používal kdysi druhý externí monitor a zvuk je loterie. Stačí vypojit HDMI a zapojit, nebo zaklopit taky ten display, nebo restartovat ACER, nebo jen změnit přehrávač médií Windows media za Media player classic a podobně. Musel jsem dohrát taky nějaké kodeky. Stává se to občas, ale vždycky něco zabere, restart vždycky...časem se mi při častém otevírání začal proužkovat různobarevně obraz a obávám se, že díky konstrukci to udělá jednou každému... je to kabelem co vede do víka a reklamace trvala týden v záruce. Jinak skvělý multimediální notebook s perfektní výdrží, který nemusím roky měnit:o)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.