Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se ten Art kreslí

Od: specs26* odpovědí: 4 změna:

Zdravím, předem se omlouvám jsem úplný začátečník vtomhle tom ;) Chtěl jsem se zpetat jak se takový art kreslí? Nějak na PC za pomocí specialních programů? Nebo Tablet? ;)) Popřípadně jestly nevíte jak tohle nebo aspon částečně malovat na PC bez drahého přislušenství např; ten tablet ;)

děkuji předem.

Jak se ten Art kreslí

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

dzordz*
hodnocení

2x

Tablety už nejsou tak drahé, lehce nadprůměrná myš je dražší než průměrný tablet.

Někdo radši začne tužkou na papíře, naskenuje, vloží jako spodní vrstvu, dokreslí a pak předlohu smaže, jiní to namalujou na obrazovce komplet, ale dělat tahy myší asi nebude mít moc úspěch. Jinak technika podobná tomu, jak by se podobná kresba vytvářela pastelkama, jen je to pohodlnější a rychlejší. Celkové úpravy, přesné nastavení každého tahu, možnost se vracet, generovat celé plochy nebo barevné přechody, efekty a tak.

specs26*
hodnocení

Zdravím, předem děkuji za přesnou odpověď ;) Takovou sem přímo chtěl :)), jen se ještě zeptám když už bych měl tablet, je snadné nakreslit přímo takový to obrázek? Ty vlasy vypadají nesmírně těžké na začátečnika nemyslíte?

dzordz*

Joo to já nevím, moje kreslení končí u toho na papíře :) Ty vlasy se ale určitě nedělají po jednom, je to nějakým nástrojem .. stejně tak různé odstíny se snad nějak dají generovat pro každý "tah" zvlášť, to vodorovná nastínování a lesk se dodělá nakonec.

ravalah

Pokud nezvladnes totez nakresli zhruba v ruce, nepocitej moc s tim, ze to na pocitaci budes umet lip. Chce to praxi a szit se s nejakym softwarem. Pokud ti jde o cenu, zapomen na legalni Photoshop (ve kterem se to obvykle dela), mrkni se na GIMP. Ten je zdarma, akorat pro cloveka odkojeneho na PS je to dost chaos. Jsou ale lidi co s tim fakt dobre umi a nestezuji si.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: