Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunkční sluchátka s mikrofonem

Od: vlazy* odpovědí: 13 změna:

Letos v březnu jsem koupil nový počítač se základní deskou ASUS M4A88TD-V EVO/USB3, skříni Coller Master Elite 310 a Windovs 7 Home Premium 64 bit. Když zapojím sluchátka LOGO s /... do zdířek na přední straně skříně tak mi zvuk je slyšet pouze v jednom sluchátku a ve druhém pouze velmi slabě a mikrofon nejde vůbec. Když tyto sluchátka zapojím se zadu tak zvuk je slyšitelný dobře z obou sluchátek, ale mikrofon nefunguje ani tam. Zkoušel jsem už asi téměř všechny možné nastavení zvuku a mikrofonu, ale zprovoznit se mi to nepovedlo. Sluchátka by měly být v pořádku. Zkoušel jsem je na starým počítači a tam funguji bez problému včetně mikrofonu. Nevíte někdo čím by to mohlo být, jak to zprovoznít a co bych ještě mohl vyzkoušet? Počítač by měl být ještě v záruce a tak by mne zajímalo zda je to na reklamaci. Tento problém se mi vyskytuje už od začátku co mám tento počítač, ale dříve jsem neměl příliš čas se tím zabývat.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dakon

Zkuste nakrat nove ovladace pro zvukovku a uvidite, jestli to pomohlo

 

hodnocení

0x

To první bude možná špatným zapojením předního panelu, přesněji jeho propoj na desku.
To druhé bude špatným nastavením mikrofonu. Co deska/pc to jiné nastavení. Někdy je potřeba pohrabat se v detailním nastavením ovládacího sw ke zvukovce, ne jen zesílit mikrofon na záznam a přehrávání. Nevíme co jste zkoušel, ale když píšete všechno a stojíte si za tím tak jedině ty ovladače

vlazy*
hodnocení

maverick: "To první bude možná špatným zapojením předního panelu, přesněji jeho propoj na desku." Vůbec se v tom nevyznám, ale první co mne napadlo bylo to, že by ty přední zdířky mohly být nějak špatně zapojené. Hrabat bych se v tom určitě nehrabal když se v tom nevyznám a navíc mám skříň počítače zaplombovanou kvůli záruce.
maverick: "To druhé bude špatným nastavením mikrofonu. Co deska/pc to jiné nastavení. Někdy je potřeba pohrabat se v detailním nastavením ovládacího sw ke zvukovce, ne jen zesílit mikrofon na záznam a přehrávání. Nevíme co jste zkoušel, ale když píšete všechno a stojíte si za tím tak jedině ty ovladače" Ano špatné nastavení se vyloučít nedá, ale když se v tom příliš nevyznám tak si to můžu přenastavit tak, že nakonec mi přestane jít celý počítač a to bych nerad. Ani já přesně nevím co všechno jsem zkoušel, ale zkoušel jsem různé nastavení zvuku, mikrofonu a ovládačů zvukové karty a nic z toho nepomohlo problém vyřešít. Vyzkoušel jsem asi téměř vše co se nastavovat dalo a k čemu jsem se jednoduše dostal.
Počítač jsem si nechal sestavit v počítačové firmě včetně instalace Windows 7 a všech potřebných ovládačů. Asi se s ními domluvím a až budu mít trochu času tak jim to zavezu aby se na to v rámci záruky podívali a opravili to. Snad to bude nějaká maličkost která se dá jednoduše opravit a nebude kvůli tomu třeba měnit celou základní desku. Záruku by mi na to snad měli uznat.
ahasver4*

Pokud Vám to stavěla firma,tak také musí uznat záruku.Dle toho co píšete bych také usuzoval na špatné zapojení.A v tom případě bych se na tu firmu obrátil.Už proto,že otevření kejsu známená problém.Některé firmy se pak cukají se zárukou.Sice nemají pravdu ale hádejte se pak...:)

vlazy*
hodnocení

Záruku by snad uznat měli. Jedině, že by se vymlouvali, že jsem si něco nevhodně přenastavil sám, ale to snad ne. Nejde mi to asi od začátku. Zjistil jsem to ale až později (asi po dvou měsících), protože dříve jsem sluchátka s mikrofonem nepotřeboval použít a ani mne nenapadlo to vyzkoušet. Teprve až pak jsem se zkoušel hrabat v různých nastaveních, ale nic nepomáhá problém vyřešít. Skříň bych neotevíral, protože se stejně nevyznám co a jak má být ve vnitř zapojené a navíc ji mám kvůli záruky zaplombovanou.

ahasver4*

Copak o to,můžete ji otevřít,přece nebudete celou záruku nechávat počítač nečištěný.Pokud jsou rozumný,tak by to uznaji.Něco jiného je zásah do HW,to by se jim asi nelíbilo.A nastavení programu není důvod k neuznání záruky.Uvidíte,že Vám to zprovozní a ještě se omluví...:)

Pokud je pc zapečetěné tak bych to nechal opravit a pak rozpečetit a nebo ať ti to vyčistí od prachu, samo, že zdarma ;)

Pokud jde o to nastavení tak to bych ti poradil rád, ale je to o přenastavování na konkrétnim pc. Hrál jsem si s tím na několika pc, někde stačilo vypnout/zapnout mic boost (to zkus), někde detailní nastavení u softu od zvukovky...

doplněno 31.10.11 12:30:

Jo a ten panel- je připojený na základní desku a pokud konektor není vcelku tak lze jednotlivé propoje přeházet a to může být problém

vlazy*
hodnocení

ahasver4: Otevření skříně by asi považovali za porušení záruky. Jinak by ta plomba neměla žáden význam. Sami mi mluvili, že do skříně v záruční době (2 roky) nemám lézt. Pokud bych chtěl počítač v záruční době vyčistít tak bych jim to asi měl přinést aby to udělali oni. Ono se pak těžko dohaduje, že jsem počítač pouze vyčistil a nemanipuloval nic s hardware nebo něco neodborným čištěním nepoškodil. Když si koupíš např televizi, video atp. tak to máš také zaplombované kvůli záruce. Ono se to dobře radi, ale nikdo by asi za mne nešel se dohadovat ohledně záruky když by plomba byla odstráněná nebo poškozená. Už jsem jednou hned na začátku reklamoval jeden problém a bez problémů mi to v rámci záruky opravili a tak předpokládám, že ani nyní s reklamaci nebude nějaký větší problém.
maverick
: "
někde stačilo vypnout/zapnout mic boost (to zkus)," Problém je ale v tom, že já ani nevím co to je a kde to hledat a tak raději se v tom asi nebudu hrabat.
doplněno 31.10.11 15:58:

S tím formátováním textu by se opravdu mohlo něco udělat. Někdy to naformátovaný text příspěvku uloží bez problémů, ale většinou ne a nyní to vynechalo i jedno slovo. :(

ahasver4*

Psal jsem,že záleží na firmě.Oni si to tím zjednodušují.Já jsem volal do servisní firmy,která dělá záruky na můj počítač a tam mi řekli,že pokud nezjistí nějaký hrubý zasah do PC,násilné poškození,či výměnu HW,tak je nějaká blomba nezajímá a záruku uznají.A že můžu čistit svůj PC jak uznám za vhodné.Také mi pak odešel HDD a bez problémů mi opravu provedli.Takže,jak jsem psal,záleží na solidnosti té které firmy...:)

vlazy*
hodnocení

ahasver4: Ano záleží na firmě a hlavně jaké záruční podmínky si která firma stanovi. Pokud je skříň počítače zaplombovaná tak to je asi dost jednoznačné. Jinak nevím k čemu by ta plomba mohla být dobrá.

ahasver4*
Vedeme tu filozofickou diskuzi ale tak naposled toto.. pokud je v zákoně napsáno "Jakákoliv ujednání mezi prodávajícím a kupujícím, uzavřená před uplatněním práva z odpovědnosti za vadu prodané věci, pokud by v jejich důsledku toto právo zaniklo nebo bylo omezeno, jsou neplatná." tak to znamená, že nějaká plomba má stejný význam, jako kdyby v záručních podmínkách bylo napsáno, že reklamaci lze uplatnit pouze v růžových kalhotkách s ploutvemi na nohách...sice jsem si to vypůjčil ale vztahuje se to k těm plombám.Jinak přeji samozrejmě úspech...:)
vlazy*
hodnocení

ahasver4: Ano vedeme tu tak trohu filozofickou diskuzi. Podle tebe jsou plomby snad protizákonné a nebo se nemusí respektovat? Měl bych snad tu plombu z počítače odstranit, protože podle tebe by tam neměla být? Šel by jsi se pak místo mne dohadovat ohledně záruky když by ta plomba byla odstráněná? Asi ne, protože to by nebyl tvůj problém.

ahasver4*

Uzavřeme tuto diskuzi.Nepatří sem.A nic z toho na co se tážete netvrdím.Jen mám určitý nazor,Uznávám,že byla moje chyba ho tu zveřejnit.V tomto případě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]