Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám problém s mým PC. Při spuštění se normáolně načítá, do BIOSU se také dostanu, ale jakmile by se mělo objevit logo Windows a pod ním čárka (načítání), tak se objeví černá obrazovka a nic se neděje. Když zmáčknu tlačítko na zapínání/vypýnání, okamžitě se počítač vypne. Mám originální Windows XP, ale CD jsem ztratil. Díky.
P.S. - jsem laik na BIOS, bootování atd.
Myslim ze ti nezbyde nic jinyho jak reinstal win.Pokud si netroufas urcite je rada pc obchodu kde ti za nejaky poplatek system nainstaluji a nebo sam.Ja to nedavno taky skousel,opravdu na tom nic neni,na netu je plno navodu i videonavodu,pak jen ovladace a je hotovo.Pokud mas nekde schovane seriove cislo tveho stareho win tak staci jen win stahnout z nejakeho uloziste a zadat sve stare cislo ale pokud seriove cislo nemas tak ti nezbyde nic jineho nez si win znova koupita nebo je tady jeste jedna moznost ale ta je nelegalni kopie ale o tom vic zas na netu
Zkoušel jste nouzový režim /stisknoutí F8 před naběhnutím loga Windows-tam vybrat Stav nouze/ . Pokud ne, zkuste, naběhne-li plocha spusťe Start-Programy-Přílušenství-Systémové nástroje-Obnovení systému a vyberte takové datum, kdy nebyl problém se spouštěním.
Pokud jste laik, tak počítač odvezte do servisu. Nemáte-li CD, to tolik nevadí, hlavně, aby jste měl licenční kód - správně byl měl být nalepený na bedně takový štítek, na kterém je vytištěn klíč.
Pokud klíč nemáte, máte smůlu, pokud nenaběhne Nouzový režim. Pokud naběhne, tak se dá klíč pomocí různých programů na to určených "vytáhnout"a napsat na papír a pak ho použít. Takový program a krátný popis najdete zde: jiribrejcha.net/...