Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trojský kůň

Od: cekanka odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, antivirový program AVG (free verze) mi nalezl trojského koně Generic25.BUI, bohužel ho nezvládne vyléčit, poradí mi někdo prosím jak se ho zbavit? Předem děkuji za schovívavost a trpělivost - jsem naprostý laik.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ahasver4*
hodnocení

1x

Zkusil bych třeba nainstalovat SuperAntiSpyware a pak PC spustit v nouzovém režimu,proskenovat a uvidíte.Měl by to zvládnout...Hezkej den.

doplněno 28.09.11 10:45:

A pokus si s tou instalací či spuštěním nebudete vědět rady,písněte,není problém to tu popsat krok za krokem...:)

hankauk*
hodnocení

0x

Nainstalujte si lepší antivirák. Třeba Avast. Je taky zdarma a všechny trojáky, které ev. moje PC chytilo, dokázal zastavit hned v počátku. :)

222hel*
hodnocení

0x

Zabezpečení PC, není to z mé hlavy, je to rada od Beno, který jsem jako laik nainstaloval do obou našich PC a je bez problémů. Ještě ušetříte peníze.

Tady je odkaz od Beno:

Klikněte na to zde stáhnout a už Avast se stěhuje do vašeho PC.

Nic nekupujte. Kvalitní ochranu dokáže zajistit i program, který je zdarma, třeba ten avast! Free. Ten tzv. boot time scan česky znamená testo po restartu. Stačí si tedy avast! zde stáhnout → http://files.avast.com/iavs5x/setup_av_free.exe Pokud chcete, můžete si i do avastu stáhnout hlas Tomáše Matonohy, mluví Brněnským hantecem → http://www.avast.com/cs-cz/audio

ladinpraha*
hodnocení

0x

Používám Avast free už léta a neměl jsem nikdy jediný problém. Ale pozor! V PC musí být vždy jenom jeden antivir. Takže před instalací Avastu je nutné komplet odinstalovat AVG nebo jiné.

juldab*
hodnocení

0x