Nejste přihlášen/a.
Harddisk _ rezervní
Po jednom vypadnutí PC, kdy jsem musel dát vše odborníkovi, jsem si zakoupil rezervní harddisk. Domníval jsem se, že vše bude jednoduché. Je, ale...
Přímo v obchodě jsem požádal o zprovoznění, protože jsem neměl žádné zkušenosti.
Připojil jsem rez.harddisk k PC,po chvilce se nahrávání knihovny ztratilo z monitoru.
Když jsem otevřel rez. harddisk, tak jsem zjistil, že vše z PC je tam staženo. Domnívám se. Problém je, že vše se ukládá samo, ať chci nebo nechci. Z PC se uložil do rezervy film, tak jsem ho z PC vymazal. Při zapojení rez.harddisku se film vymazal? Co jsem udělal špatně.Jak se vlastně má s rezervním harddiskem pracovat správně?
Děkuji vše za radu.
Po jednom vypadnutí PC, kdy jsem musel dát vše odborníkovi, jsem si zakoupil rezervní harddisk. Domníval jsem se, že vše bude jednoduché. Je, ale...
Přímo v obchodě jsem požádal o zprovoznění, protože jsem neměl žádné zkušenosti.
Připojil jsem rez.harddisk k PC,po chvilce se nahrávání knihovny ztratilo z monitoru.
Když jsem otevřel rez. harddisk, tak jsem zjistil, že vše z PC je tam staženo. Domnívám se. Problém je, že vše se ukládá samo, ať chci nebo nechci. Z PC se uložil do rezervy film, tak jsem ho z PC vymazal. Při zapojení rez.harddisku se film vymazal? Co jsem udělal špatně.Jak se vlastně má s rezervním harddiskem pracovat správně?
Děkuji vše za radu.
4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení
0x
Externí harddisk mám připojenej přes USB k routeru a používám ho na zálohy ze všech počítačů co mám. Win 7 to umí samy dělat si pravidelný zálohy, ale já používám Acronis True Image. V případě velkýho problému je obnovení systému do podoby maximálně týden starý otázka hodiny.
Při správným nastavení se o vše stará Acronis a zatím mě nezklamal.
Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: