Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejdou pustit multiplayerové hry

Od: tucniq odpovědí: 7 změna:

Hry, které jsem normálně dříve hrál s kámoši mi najednou přestali fungovat. Obnovili jsme firewall bránu to nepomohlo.Dokonce přijel kvůli tomu kámoš knám a skusil to na svém notebooku a stalo jse mu to samé, takže to asi bude sítí, ale nejsem až takový odborník, abych stím něco dělal, proto jsem se obrátil na poradnu a doufám že mi někdo odpoví. Už jse mi to jednou stalo a najednou to šlo, ale až po téměř roku a todle už je déle než rok. moc rád bych byl, kdyby někdo věděl co stim. předem děkuji za odpověď :)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kangaroo*
hodnocení

0x

Problém je při hraní po lokální LAN síti či při hrání po Internetu WAN? Připojení na Internet ti normálně funguje? Co máš za switch nebo router? Musíš víc napsat.

tucniq
hodnocení

problém je při hraní LAN. Internet je v pořádku a router myslíš jako jméno?

tucniq
hodnocení

Promiň jsem se spletl problém ve v WAN.

rv*
hodnocení

0x

Na zkoušky firewall vypni, když o pomůže, zjisti, co máš nechat otevřené.

tucniq
hodnocení

už jsem skošel nepomohlo není firewallem :) ale dík.

kangaroo*

Jestli i jemu to nešlo na notebooku, tak to vypadá na bloku na routeru. Napiš značku a přesný typ. Jestli se umíš přihlásit k routeru, tak nam pošli screenshoty. Neměnil jsi ted nekdy router? Ještě mě napadá, ale nejsem žádný multiplayer, ale nedávno jsem někde četl, že existuje nějaká multiplayer utilitka, která během chvilky dokáže zobrazit u jakekoliv online hry zjistit, kde je chyba na trase a pak lze dnadno opravit port,... pošli ty screeny

tucnikq
hodnocení

skouším jse přihlásit k routeru ale nevím jaký má heslo takže skouším :) (myslím že jsme jej neměnili)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: