Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak spojit satelit s notebookem

Od: hlapi® odpovědí: 4 změna:
Hezký den všem.Jezdím kamiónem a chci sledovat české TV programy přes satelit.Proto jsem si koupil tuto satelitní parabolu: eshop.sapro.cz/... .Má průměr 35cm ,ale jelikož jsem z 90% v Německu, tak by měla stačit. K tomu si chci pořídit tento sat. přijímač: eltasat.cz/... ... ck-cs-link .který je i s kartou CS link.Používám notebook (Acer TravelMate 5742ZG,procesor P6100,ATI Radeon HD 5470, 4GB DDR3 Memory), který je přes měnič napojen na 220V a k němu mám již koupený externí USB tuner: alza.cz/... ... 140864.htmDotaz zní:Půjde mi zapojit tato satelitní sestava přes tento USB tuner do notebooku?Nechce se mi totiž vozit v autě ještě navíc televizor.A pokud ne, tak jaká je jiná možnost zapojení této sestavy tak, aby mi to hrálo přes notebook.Všem co mi poradí móóóóc Děkuji.Prosím srozumitelně-jsem opravdu laik.Jarda

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

No nevím, osobně jsem to nikdy nepořizoval, ale asi bych šel cestou televizní satelitní karty do USB. Třeba něco takovýho czechcomputer.cz/... Pokud tomu dobře rozumím, stačí to připojit přes USB k notasu, zasunout dekodovací kartu a připojit parabolu. Pak by to mohlo fungovat. Cestou klasickýho satelitu bych asi nešel, nevím no.

hodnocení

Děkuji za odpověď.

Díval jsem se na ten externí tuner co mi doporučujete, ale moc tomu nerozumím.Já nemám zájem chytat pouze neplacené t.j. volně vysílané programy. Jde mi především o české programy ČT1,ČT2,ČT4,NOVA,PRIMA. No a proto musím mít buď CS link nebo Skylink kartu. A nevím, jak bych ji do tohoto tuneru zapojil a zda by fungovala.

Díky za odpověď.

Ten tuner má CI slot, takže si k tomu ještě přikoupíš dekodovací modul, nejlíp nějaký Irdeto a k tomu příslušnou kartu. Pak by to mělo fungovat. Ovšem co jsem tak koukal, asi to bude vyžadovat trochu výkonější noťas a nejsem si jistej, že 35 cm parabola bude stačit. Viděl bych to na něco většího.