Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zničený monitor?

Od: krkovicka* odpovědí: 9 změna:
Ikdyž jsem naprostý laik,tak se chci zeptat jen tak,proč na našem notebooku se na hl. ploše na levé straně táhne úzký modrý pruh-proužek až dolu,přes ikonky.Při otvíraní souborů,videa,internetu,fotek tam není.Jen na ty hl.ploše.Nic se sním nestalo,jen občas si hodí spací režim.Od posledního usnutí to tam je.Chyba nebo vadný monitor?Díky.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kosak*
hodnocení

0x

Nejspíš jenom vada v zobrazení. Zkus změnit rozlišení, posunout ikonky, dát jinej obrázek na plochu (nebo to nechat úplně bez obrázku) a zkusit jestli to dělá ten pruh i tak. Pak kdyžtak zkusíme povypínat nějaké efekty, pokud to nezabere.

doplněno 10.08.11 20:03:

A taky sem nahoď obrázek, ať víme jak to vypadá. (ať se taky zasmějem)

jokec
hodnocení

0x

Co jsem slyšel tak pry spací režim niči PC ale nwm jestli je to pravda.

juldab*

Já jsem slyšel že když se u počítače pije grog levou rukou tak to ničí PC ale nevim jestli je to pravda

doplněno 10.08.11 22:38:

Ted ale vážně podívej se jestli nemáš zaplou aktivní plochu

doplněno 10.08.11 22:43:

tady

Zničený monitor?
jokec

řekl jsem něco blbě? :)

kosak*

Vůbec né, pokud usneš s hlavou položenou na klávesnici a ve spánku trpíš slintavostí, tak je opravdu božné aby ti spací režim zničil počítač.

krkovicka*

Aktivní domovská stranka mám tam napsany a postup dál?dík

doplněno 13.08.11 16:56:

ted aktualni

georges*

Co to je, to nwm?

juldab*

nwm je předchudce slova šuajrá které pochází z datštiny. Vice Horníček hovory H

krkovicka*
hodnocení

Děkuji.Dnes se pustím do boje s pruhem.Dám vědět.zda něco z toho zabralo.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.