Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Převod textu do HTML

Od: ema* odpovědí: 13 změna:

Prosím o radu či postup, jak SNADNO převést text do HTML. Prý to jde nějak i v MS Word, ale při postupu: uložit jako, výběr typu tam HTML nevidím... Jsem absolutní laik, tak pokud se najde někdo trpělivý a popíše, jak na to... Díky!

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

jasně že to jde i z wordu.

Pokud se dá uložit jako, tak dole je výběr typu a ikdyž ho tam nevidíte, tak tam většinou je. Zkoušel jsem to a přikládám obrázek

Převod textu do HTML

buss
hodnocení

1x

Jde to přes to uložit jako bez problémů, ale nedělal bych to. Dosti nepřehledné a zaneseno nepotřebné smetí..

ema*
hodnocení

a jak tedy nejlépe na to HTML?

no nejlépe to rovnou v html psát, protože jinak programy jak je výše uvedeno zaplevelují kód spoustou zbytečností. Ale pokud vám jde jenom o nějaký text, který si zobrazíte na webu, tak z toho wordu klidně exportujte. Nic se neděje. Spíš jde o to, že ten kod je dost nepřehledný a špatně se upravuje.

včera tu tuším na podobné téma běhala diskuze, kde se psalo o různých produktech a stránkách, kde se dají webovky dělat

poradte.cz/...

eme

Zaplevelený kód by mi teda určitě nevadil, jedná se mi jen o jednoduché texty s jakousi "štábn kulturou". V mém wordu ta možnost html skutečně není. :( pouze .xml. Nějaký jiný tip?

buss

Ani do txt? Co to je za ...

eme

jj, .txt jde. Ale už mám nainstalovaný A. Dreamweaver, s tím je to hračka :-.) Děkuji, Markéta

buss

No prostě se to naučit. Pokud jde jen o text, tak stačí jak ho formátovat. Navrhl bych si vzít nějaký soubor v htm s textem, otevřít v notepadu, podívat se jak to tam je. Stačí jít na Zobrazit/Zdrojový kód a otevře se to v PB. Vyčistil bych ten text co se zobrazuje a dodal vlastní a pak zjišťoval, co to dělá. Začíná to za HEAD. Nejčastěji půjde o zalamování řádek, odstavce, typ písma, a pod.