Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu či postup, jak SNADNO převést text do HTML. Prý to jde nějak i v MS Word, ale při postupu: uložit jako, výběr typu tam HTML nevidím... Jsem absolutní laik, tak pokud se najde někdo trpělivý a popíše, jak na to... Díky!
Jde to přes to uložit jako bez problémů, ale nedělal bych to. Dosti nepřehledné a zaneseno nepotřebné smetí..
no nejlépe to rovnou v html psát, protože jinak programy jak je výše uvedeno zaplevelují kód spoustou zbytečností. Ale pokud vám jde jenom o nějaký text, který si zobrazíte na webu, tak z toho wordu klidně exportujte. Nic se neděje. Spíš jde o to, že ten kod je dost nepřehledný a špatně se upravuje.
včera tu tuším na podobné téma běhala diskuze, kde se psalo o různých produktech a stránkách, kde se dají webovky dělat
Zaplevelený kód by mi teda určitě nevadil, jedná se mi jen o jednoduché texty s jakousi "štábn kulturou". V mém wordu ta možnost html skutečně není. pouze .xml. Nějaký jiný tip?
No prostě se to naučit. Pokud jde jen o text, tak stačí jak ho formátovat. Navrhl bych si vzít nějaký soubor v htm s textem, otevřít v notepadu, podívat se jak to tam je. Stačí jít na Zobrazit/Zdrojový kód a otevře se to v PB. Vyčistil bych ten text co se zobrazuje a dodal vlastní a pak zjišťoval, co to dělá. Začíná to za HEAD. Nejčastěji půjde o zalamování řádek, odstavce, typ písma, a pod.
Ale na intu je spoustu návodů, kurzů jak na to. Chce to prostě nebát se a začíít, není co pokazit!
Všechny verze Wordu co pamatuji mají převod do HTML. Jen trochu zapátrat. Mám W2007, tam to je:
Uložit jako > Jiné formáty > Uložit jako typ HTML (šipečka na řádku Uložit jako typ).
doplněno 10.08.11 10:23:Obrázek:
Tak "zjednodušený formát" tam mám, ale ty jednotlivé značky (tagy?) pak najdu kde? případně jak to zkopírovat na cílové místo?
Když uložíš dokument (ve formátu .doc) jako html vzniknou dvě složky - jedna s příponou html, druhý je soubor se stejným názvem. Ty se vždy musí pro správnou funkci vkládat současně do webu.