Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odepřen přistup k pevnému disku

Od: vitality odpovědí: 12 změna:

Dobrý den,

Jednoho dne se mi kompletně zasekal notebook a tak bylo třeba přeinstalovat windows.. Sice nejsem v tom odborník ale všechny instalace jsem v pohodě zvladl. Jeden den jsem použival ten nový windows.. Snažil jsem se naučit tvorbu webových stranek a tak jsem stahoval různé programy typu TotalComander, HomeSite a podobně. Při stahnutí posledního programu mě to požadalo o restart provedl jsem ho a od té doby se mi windows už nenačetl :D Byl to asi brutální vír.. A až tak brutální že při pokusu nainstalovat windows znovu mi to začalo dělat potíže.. Když instalace dojde k fázi kde musím mazat/tvořít a ukladat do HDD, at už vytvořím nový disk nebo smažu předchozí háže mi to hlašku(viz fotky). Pak už nezbyva nic jiného než opět restartovat notebook, a tak pořád dokola. Při tom počítač ten pevný disk vidí, svití kontrolka a při spouštění ho vidí také..(ale ku podivu v biosu když dam informace HDDečko tam neni.. nevím ale jestli tam má být, viz foto) Zkoušel jsem v biosu nějaký HDD SELF TEST, tam je psáno že test bude trvat 49 minut... při začátku testu se to zastaví na 0 procentech stoji asi 15 sekund a pak to skočí na cca 65984% a napíše konec(poznamka při tom kontrolka je zhasnutá..)

Poradte pls někdo zkušenější co s tím a jak s tím.. Jestli se nedá nějak zformatovat HDD přes BIOS pomoci nějakého programu nebo přikazového řádku.. Anebo v té hlašce je psáno že můžu spustit nějaký Safe startup ale nevím jak se to dělá, protože když při spouštění mačkam F8 tak mi to akorat zastaví odpočet 10 vteřin na výběr botovaci jednotky... Prosím o nápady

Odepřen přistup k pevnému disku

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vitality
hodnocení

tohle ukazuje při třidění pevného disku

Odepřen přistup k pevnému disku #2
zkrat*