Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Počítač nezjistí router. Wifi

Od: vlk95® odpovědí: 18 změna:

Dobrý den, chtěl jsem wifi router d-link dir-600 využít tak jako na Notebooku a najít s ním jiné sítě. Narazil jsem ale na problém. Počítač neví o wifi kartě. Router je zapojen takto: Internet do něho a lan kabel do PC. Všechny programy na vyhlédání wifi sítí hlásí, že nenalezli hardware. Jak nastavit router aby nalezl ostatní sítě? Správce zařízení ví pouze o sítové kartě v pc.

Děkuji za radu.

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

juldab*
hodnocení

0x

na notebooku tlačitko na zapnutí wifi adapteru. Na některech nodry FN a modrá antenka

doplněno 17.07.11 18:21:

Router pracuje jako AP a karta v PV jako Client. Musíš se přihlásit k danému AP a teprve tehdy ho tam uvidíš nejsíš jenom jako MAC adresu

hodnocení

já potřebuju wifi zprovoznit pomocí routeru na stolním PC. jde o to že router počítač nenajde jako wifi kartu.

doplněno 17.07.11 16:39:

Nebo jinak jak najít ostatní sítě wifi pomocí routeru?

PC nikdy router neuvidí jako WiFi kartu. Aby jsi viděl okolní sítě, můžeš se podívat do nastavení routeru a hledat položku s názvem něco jako wireless site survey.

Pokud chceš WiFi sítě přijímat, tedy se na ně připojit, potřebuješ zařízení s funkcí AP, tedy s funkcí přístupového bodu.

zajixxx*
hodnocení

0x

6e by router nebyl wifi karta? XD

juldab*

Router určitě není Wifi karta ale určitý typ routeru může obsahovat Wifi kartu většinou v modu AP může být ale i v jiném modu např. bridge

ladinpraha*
hodnocení

0x

Jaksi mi uniká, jaké sítě chceš vidět z PC. Svoje nebo všechny v okolí? Podle mě, abys viděl bezdrátové sítě, tak musíš dát do PC wi-fi kartu a připojit se bezdrátově.

hodnocení

0x

Router je router a ty od něj chceš aby wifi uměl ne jen jako ap, ale jako client, což je zálžitost spíše krabiček jako ovislink 54xx. To většina routerů umět nebude- Pokud to ten tvuj umí tak to najdeš v nastavení wifi, jde o režim wifi.

hodnocení