Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl jsem wifi router d-link dir-600 využít tak jako na Notebooku a najít s ním jiné sítě. Narazil jsem ale na problém. Počítač neví o wifi kartě. Router je zapojen takto: Internet do něho a lan kabel do PC. Všechny programy na vyhlédání wifi sítí hlásí, že nenalezli hardware. Jak nastavit router aby nalezl ostatní sítě? Správce zařízení ví pouze o sítové kartě v pc.
Děkuji za radu.
na notebooku tlačitko na zapnutí wifi adapteru. Na některech nodry FN a modrá antenka
doplněno 17.07.11 18:21:Router pracuje jako AP a karta v PV jako Client. Musíš se přihlásit k danému AP a teprve tehdy ho tam uvidíš nejsíš jenom jako MAC adresu
já potřebuju wifi zprovoznit pomocí routeru na stolním PC. jde o to že router počítač nenajde jako wifi kartu.
doplněno 17.07.11 16:39:Nebo jinak jak najít ostatní sítě wifi pomocí routeru?
Bohužel je již tato otázka bezvýznamná. Do routeru jsem nahrál špatný firmware, který nejde smazat, přepsat či jinak změnit. Firmware je nefunkčí. V opravně mi řekli že s tím nejde nic dělat. Jeden router na vyhození.
Dnes jsem koupil nový levnější a taky dobrý.
Všem děkuji za příspěvky v diskuzi.
U tohoto routeru je cesta zpětVypni router. . Na počitači nastav IP 192,168,0,2. Zmáčkni a drž reset tlačitko a zapni napájení drž cca 10 sec. Ted by jsi měl vidět na adrese 192,168,0,1 záchraný okno s nábídkou nahrání firmwaru. Šópni tam nějakej starej a nech ho nahrát. počkej 10 minut a resetni router . Na PC nastav automatický IP . Voila copak to udělalo.
Protože tím spešl resetem router dostaneš do spec záchraného modu kdy odpovída jenom z malého rozsahu adres
doplněno 19.07.11 13:33:Při jakékoliv změně dirmwaru je dobré mít pevnou IP adresu. Uvědoms i že saháš do nastavení DHCP a ten může během nahráváni firmwaru změnit tvou IP a tím celý flashování posrat.
Co je myšleno tín na počítači nastav? Jakože do prohlížeče dám 192.168.0.2 držím reset zapojím el. a tak kde jsem dal 192.168.0.2 dám 192.168.0.1?