Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
sekl se mi ntb, tak jsem ho natvrdo vypnul, pak zapnu google chrome a nemám tady nikde žádný záložky prostě nic, co jsem tady měl, nevíte prosím vás někdo, co s tím? Měl jsem tam poměrně dost důležitých věcí a nerad bych o to přišel.
Děkuju za pomoc!
Nepíšete, co máte za systém :
V 98/XP je najdete na C:Documents and SettingsLocal SettingsData aplikacíGoogleChromeUser DataDefaultBookmarks
Ve Vistách a Windows7 na C:UsersLocal SettingsData aplikacíGoogleChromeUser DataDefaultBookmarks
PS: příště až nebudete vědět, kde co v počítači najít. Existuje v nabídce start úžasná funkce : HLEDAT
doplněno 13.07.11 09:20:Bookmarks.bat vytvořte kopii a tu poté přejmenujte pouze na Bookmarks
mám Win 7 a nevím, jak se dostat do této adresy, protože když se dostanu sem-> C:Users nemám tam nikde Local Settings ...
Hold jsem amatér
a je to se mnou složitější
toto už mám nastavené, trochu jsem si hrál, ale teď...
jenom jedna otázka: chci se dostat do C:UsersBonyLocal Settings ale háže mi to přístup byl odepřen...proč?
+ mužete mi dát ten kontakt?
Aha. To mi nedoslo. Ony windows7 do tohoto adresare nedovoluji pristup uzivateli "everyone" ackoliv je to vas vlastni.
Nj.. co teď ... provádět Vás nastavováním práv je celkem "o ústa". Nicméně jinak se k onomu souboru nedostanem.
Takže 1) veřejně zde kontakt psát nebudu, napište jej ( ICQ ) vy a já se ozvu nebo 2) klikněte na adresář Local Settings pravým ltačítkem, zvolte vlastnosti. Zde záložka Zabezpečení. Dále tlačítko Upravit... a zde už budou tlačítka Přidat a Odebrat. Nejprve označte EVERYONE (všichni uživatelé) a pak tlačítko Odebrat... pak všechny okna potvrdit OK.
POZOR! opravdu si dávejte veliký pozor jakého uživatele odebíráte, neříkám, že zrovna v tomto případě, ale pokud byste odebral nesprávného uživatele, např SYSTEM, tak si můžete nabořit windows.