Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Počítač píská a nenaběhne

Od: karejz odpovědí: 4 změna:

prosím poradí mi někdo jsem úplný laik.Koupili jsme starší počítač který jsme párkrát pustili a nyní při spuštění píská(jako by byl připojen na náhradní zdroj při odpojení elektriky) a vůbec nenaběhne.Po pár spuštění se zastavil na obrazovce kde mám volbu F9,F10 a F12. Po zmáčknutí postupně všech tří kláves se nic neděje. Nevíte čím by to mohlo být? Ještě jsme zjistili že zdroj u počítače má malou baterii.Myslíte že by to mohlo být tím že je vybitá? Předchozímu majiteli to nikdy neudělalo a měl ho nový. Děkuji moc za rady je počítač dětí.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

raduz*
hodnocení

2x

Otázka je, jak počítač píská - podle pískání se dá zjistiti, kde je problém - podívejte se sem:

5starsupport.com/...

jinak nic nezkazite, kdyz ho otevrete, zkontrolujte kabely, jestli neni nektery uvolneny, pripadne vyndejte a zandejte rozsirujici karty plus RAM - tu zkuste kdyztak v jinych pozicich

karejz
hodnocení

děkuji za radu přecvakali jsme ramky a už to chodí.Díky moc děti jsou šťastné.

dericcaster*
hodnocení

0x

To pípání je pravděpodobně chybový kód. Pokud počítač zaznamená při startu nějaký problém s hardwarem, ozve se většinou série pípnutí. Pípnutí si zaznamenejte a podle výrobce základní desky si vyhledejte co uvedený kód znamená. Více k tématu.

praivo*
hodnocení

0x

Ještě jsme zjistili že zdroj u počítače má malou baterii. - Nemyslíš náhodou zálohovací baterii na základná desce? Ta se zdrojem nemá vůbec nic společného.
nyní při spuštění píská - Vychází ten zvuk ze zdroje, nebo z reproduktoru základní desky?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.