Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, poradí mi prosím někdo? Mám připojení router optical, potřebovala bych poradit v nastavení. Nejdou mi načítat stránky mám prohlížeč google chrome a hlásí mi to pořád chybu, zkusila jsem i jiné prohlížeče, ale načítání je pomalé, nebo žádné a musím dávat aktualizovat, abych se vůbec někam dostala. Dříve mi jel net bez problémů a rychle, ale byl nějaký výpadek sítě a od té doby to nejelo vůbec. Zavolala jsem si i technika , který mi přenastavil router, net už jede ,ale s potížemi. Tak nevím co s tím? Poradí mi někdo nejlépe s kontaktem na icq nebo skype. Děkujiiiii moc Lucie
Otázka nyní je, zda Vám nejde internet díky tomu, že máte něco s počítačem, nebo zda máte něco s routerem. Chtělo by to vyzkoušet s jiným počítačem, příp. s notebookem, abychom zjistili, kde je zádrhel. Takhle poslepu Vám mohu poradit leda tak pročistit si a zkontrolovat počítač. Nainstalujte si tyto programy a spusťte je v následujícím pořadí.
Ccleaner - vyčistí Vám počítač od zbytečných souborů, zároveň vymaže i dočasné soubory internetového prohlížeče. Zde návod + stažení: pc-help.cz/...
Spybot - vyhledání spyware, adware, malware - Zde návod + stažení : viry.cz/...
Toto by pro začátek mělo stačit - uvidíme, kam nás to posune.
Internet máte od jakého poskytovatele a jak jste připojena? kabelem či wifi? Zkusit vyresetovat router, případně nahrát nový firmware. Ale potom by se musel opětovně nastavit. To bychom zvládli...
děkuji, nakonec jsem volala na hot linku, mám to přes TC servis, chyběla nám tam zadaná DNS adresa, ale nevím proč si toho nevšiml již před tím. Prográmky jsou užitečné, určitě pročistím ) děkuji, ted mám spíše problém, že když jsem připojená do sítě a zabespečíme ji, tak mi to můj laptop vyhodí asi za 5 minut ze sítě i když mám hesla k síti. Asi je to někde špatně nastaveno v roteru, ale kde?
) díky moc