Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Win 7 na XP

Od: therese odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

potřebovala bych poradit, jak mám ve svém notebooku přeinstalovat win 7 na XP. Původně měl notebook SUSE Linux 11, ale potřebovala jsem Windows. Bratr mi sehnal 7 (samozřejmě bez klíče), takže to po měsíci chtělo aktivaci. Podařilo se mi normální chod prodloužit o 120 dní, ale teď už to nejde (3x a dost :( - teď mi už pořád černá pozadí na obrazovce, neustále se mi objevují hlášky, ať OS aktivuju, zadám klíč... ) Vzhledem k tomu, že mám starší programy, které pod Win 7 nefungují, chtěla bych XP (k těm mám klíč *hej*). Bohužel se mi ale 7 nedaří přeinstalovat. Stále mi hlásí, že chci nižší verzi, takže to nedovolí *zed*. Prosím poraďte mi, co s tím. Jsem teda úplný začátečník, tak prosím rady jak pro úplné mimoně *ee* Všem mockrát děkuju.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Musíš nabootovat z toho instalačního disku při startu notebooku. Pak už ti instalace WindowsXP pojede bez problémů.

doplněno 03.07.11 12:55:

Ještě připojuji odkaz na podrobný postup:

blog.antonindanek.cz/...

therese
hodnocení

Nejprve chci poděkovat za radu. Podařilo se mi spustit instalaci, radostí jsem skákala metr vysoko *hej*, ale ouha - pak se objevila hláška:

Byly zjištěny potíže a systém windows byl ukončen, aby nedošlo k poškození počítače.

Pokud je to poprvé, co vidíte tuto obrazovku s chybou zastaveí počítače, restartujte počítač. Pokud se objeví znovu, pokračujte těmito kroky:

Zkontrolujte, zda v PC nejsou viry. Odeberte všechny nově naistalované jednotky a řadiče pevných disků. Zkontrolujte, zda je pevný disk správně konfigurován a zakončen.

Pomocí programu CHKDSK /F zkontrolujte poškození pevného disku a poté restartujte počítač.

Technické informace:

*** STOP: 0x0000007B (0xF78D2524, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)

PROSÍM, CO S TÍM? *ee*