Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s mechanikou

Od: vladien odpovědí: 9 změna:

Jenomže,moje mechanika je v pořádku,protože jsem vyzkoušel i jiné mechaniky a u všech to dělá,i kabel je v pořádku,a přesto mechanika nenačte obsah dvd a cd.systém mechaniku rozpozná v pohodě,hlásí že je v pořádku.Dokonce mi dovolila nainstalovat,totiž přeinstalovat windows,ale nepomohlo to.Takže je schopna nabootovat systém při instalaci.ale nic víc.nevíte prosím vás,čím by to mohlo být?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Nejsou ta CD a DVD nějak poškozená?

doplněno 26.06.11 20:42:

Jinak, předpokládám, že jste zkoušel CD/DVD načíst z Tento počítače.

vladien
hodnocení

poškozená nejsou.v jiném počítači to přečetlo v pohodě,skoušel jsem i více cedeček a žádné.ani dvdečka.ano,oteviral jsem je z tento počítač.

bena*

Jaký tam máte systém?

vladien
hodnocení

windows home.

hodnocení

0x

Jen pro jistoru...nenačte je opravdu? Nebo se nespustí autorun... Když se podíváte do tento počítač a zkusíte rozkliknout? Nebo start, nastaveni, ovladaci panely, nastroje pro spravu, spravapocitace, sprava disků, tam si najděte mechaniku když je tam to cd, co to ukazuje?

terop*
hodnocení

0x

Přesně tento problem jse měl i já.Protože bylo PC v záruce,poslal jsem mechaniku k opravě.Zpět poslali novou a dělalo to opět.Koupil jsem novou,stejného typu ale vyšší šarže a je po problémech.

Stará mechanika byla tato:TSSTcorp CDDVDW SH-S223B ATA Device

Nová ,zakoupená je tato:TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device

Nechtěl jsem totiž mechaniku posílat tam a zpět a proto jsem si novou koupil s tím,že ji zaplatím a to i v záruce.

Bylo to přesně,jak popisujete.V jiném PC fungovala a další projevy byly shodné s Vaším popisem.

vladien
hodnocení