Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tuning PC

Od: martas11 odpovědí: 4 změna:

DObrý den, rád bych si potunil PC ale jsem začátečník a nevím co je kompatibilní :( moje základová deska je - MSI K9NU NEO. Díky

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Vám bych doporučil jediné a to na to nesahat a raději to svěřit do servisu. Ještě by jste udělal víc škody, jak užitku.

tedlee*

dobry den dovoluju si nesou hlasit s odpovedi pred mesicem jsem si koupil tutez desku a kladl stejne otazky a dostaval stejne odpovedi o sestavovani pc jsem nemel ani tucha (nerikam ze dnes ho mam:)) ale dadal jsem a minuly tyden jsem zvladl stabylne pretaktovat svuj procesor coz vas potesi kdyz si uvedomy te ze pred mesicem jste nevedel nic jen rada vse co delate si piste na papir. hodne stesti

Většinu by spíše potěšilo, kdybyste zvládal gramatiku a používal interpunkční znaménka *smich* Jinak já souhlasím zase s rádcem bena. Když tazatel danému problému nerozumí, tak zrovna tunning pc není na jednu odpověď v diskusi. Ono, když má člověk chuť, tak jde vše. Samostudiu se meze nekladou - vy jste příkladem, ale když je člověk líný, tak se raději zaregistruje na nějaké takovéto poradně a bude čekat na odpověď, kterou mu stejně někdo vygoogluje. (tím nenarážím na tohoto tazatele, mluvím všeobecně)

99% uživatelů si zkrátka neuvědomuje, že ten samý problém co mají oni, měl určitě i někdo jiný. Stačí jen napsat klíčové slovo do vyhledávače a naskočí desítky stránek.

tedlee*

moje mamka uci gramatiku delam ji to na schval*smich* nn jsem dyzlektik tak sorry

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.