Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Usb-spojeni

Od: valvasek* odpovědí: 3 změna:
dobry den,jsem laik a potrebuji poradit pokud mozno podrobne.zakoupil jsem mobil se-z 550i u ktereho nebylo prilozeno instalacni cd.chci stahovat hry do mobilu z pocitace pres usb a nevim jak to mam udelat,muze mi nekdo poradit.pujde mi to i bez inst.cd nebo ho k tomu potrebuji a jestli ano kde bych ho sehnal.moooooc dekuji za odpoved,pokud mozno na email.*ee**hej*

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Pokud chceš kopírovat přes usb tak taky musíš mít příslušný datový kabel k telefonu (z jedné strany usb a z druhé konektor do telefonu). Klasicky bývá u lepších kabelů přidáno na cd jak ovladače (musíš mít ovladače na ten kabel) tak i aplikace které s tim pracují na horších je jen ovladač, zatím jsem kabel bez ovladače neviděl...samo za pokud nic nedáš,ale podle toho jak jsi to napsal bych řekl že žádný kabel nemáš...

valvasek*
hodnocení

dekuji vsem za odpoved a omlouvam se pokud pouzivam spatnou komunikaci,asi v tom mam trochu gulas a neco jsem nepochopil.odpovedi mi dosli na emai a to jsem chtel.pokud by mi to chtel nekdo vysvetlit jak odpovedi funguji tak budu rad,abych nedelal zbytecne neco co nemam,vim ze je tezke komunikovat s nekym kdo je trosku omezeny,preji vsem den.valvasekpekny *ee**bzum*

Tak abych to uvedl na pravou míru, šlo mi o to že se tu občas objeví někdo kdo napíše otázku,udá maila a vyžaduje odpověď na mail, tím pak ochuzuje ostatní, ty jsi mě zmátl páč jsem tě zařadil také do této skupiny a přitom jsi správně zaškrtl aby ti odpovědi chodili na mail,ale věděl jsem určitě že výtka ti na mail přijde pokud jsi ho zadal v registraci ;) Teď jsem tě určitě zamotal úplně,tak to neřeš a jestli chceš něco k tomu kabelu tak se ozvi

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: