Nejste přihlášen/a.
No takže jsem úplný začátečník a mám dotaz, stáhla jsem si program jménem Ashampoo Burning, a vypálila jsem z něj 2 CD. To první jsem dala vypálit jako audio a přehrává se mi jen diskmanu a cd přehrávači. To druhé jsem dala vypálit jako pro přehrávače s Mp3 podporou a přehrává se mi jen na DVD atd. ale ne zas na cd přehrávači. Tak potřebuju pomoct, jak vypálit CD aby hrálo i v DVD, na počítači, CD přehrávači atd. Poraďte prosím jak na to v Ashampoo, nebo aspoŇ program který se dá stáhnout a dá se to v tom udělat...Děkuji moc
zřejmě váš CD přehrávač neumí formát hudby MP3! což je možné, proto vypalujte vše jen jakou Audio a to by mělo schroustat všechno. Problém je že na CD uložíte jen 12 skladeb audio místo 150 skladeb v MP3, rozhodněte se tedy co je pro Vás užitečnější. Pro mě bylo výhodné koupit 1GB MMC nebo SD kartu do telefonu za 200 Kč a uložit an ni asi 500skladeb a používat telefon jako MP3 přehrávač a vyloženě audio formát nepoužívám a v autě pouštím běžně dostupná rádia.
miramiro na audio CD se tá vmrsknout i víc skladeb tam záleží na celkovém času je to něco přes hodinu asi 80 minut víc tam nedáš
takže pokud (což je spíš velice nepravděpodobné) má dotazující zvuky o dělce 20 vteřin věř že by tam toho dostal/la víc
citace z wikipedie: Audio CD je nejstarším formátem CD. Pro záznam zvuku na audio CD se používá vzorkovací frekvence 44,1 kHz a 16bitový stereofonní záznam bez komprese (viz PCM). V této podobě zabere jedna minuta holého zvukového záznamu 44100 × 16 × 2 × 60 : 8 = 10 584 000 bajtů. Tato data jsou totiž navíc zabezpečena protichybovým kódováním FEC (Forward Error Correction), díky kterému je přehrávač schopnen určité množství chyb, způsobených např. poškozeným CD, opravit. Tento systém je označován jako COMPACT DISC DIGITAL AUDIO (CDDA)