Nejste přihlášen/a.
Dobry den, mam problem s routerem DI-524UP. Používám ho zhruba dva roky s připojením na UPS modem bez problémů (mám připojeno 1x PC přes LAN a 2x notebook přes wifi). Změnil jsem poskytovatele internetu a přešel k firmě Centrio a nastal problém. Centrio používá jiný systém rozvodů, současná konfigurace připojení k Centriu, kterou vidím, je následující. Domů mám přivedeno připojení, které je ukončeno ve switchi Zyxel ES-315, odkud je dál rozveden k jednotlivým připojením (využívám 3x telivizi a 1x internet). Když připojím počítač přímo, internet funguje, po připojení routeru se mi nepodařilo připojit se k internetu. Zkoušel jsem všechno možné, včetně resetu routeru, ale nevedlo to k pozitivnímu výsledku. Při použití wizardu z CD dodaného s roterem se při kontrole internetového připojení objeví hláše: "Kabel není připojen"(prosím berte s rezervou, nejsem momentálně přesně reprodukovat chybové hlášení). Když si nechám překontrolovat připojení prostřednictvím webového rozhraní routeru, tak se router tváří, že je vše v pořádku. Musím o své osobě konstatovat, že jsem zkušenější uživatel, ne však IT expert.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.