Sečtení výkonu PC v LANu

Od: Datum: 30.12.12 18:52 odpovědí: 8 změna: 01.01.13 17:53

zdravim, možná trochu stupidní otázka: jak jsou ve vědeckých laboratořích superpočítače, několik (tisíc) PC (GK) spojených, dá se něco podobného použít v domácích podmínkách (2 LAN PCčka) pro hraní her? je potřeba nějaký profi SW / NASA skills? dík


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.12.12 18:57
avatar

¨Myslím, že i kdyby to šlo, tak to k ničemu nebude.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mowla*
Datum: 30.12.12 19:06

No - dá... ;)

Touto problematikou se zabývá clustering (klastrování)... Samozřejmě musí podporu klastrů obsahovat OS - obvykle, pokud vím, pouze serverové...

Něco ´málo´ je třeba tady - http://cs.wikipedia.org/wiki/Počítačový_cluster

Ohodnoceno: 0x
 
Od: luke237
Datum: 31.12.12 09:04
Existuji volne implementace clusteroveho software. Nic specialniho na to clovek nepotrebuje. Bezi to na standardnim OS (alespon tech unixovych).
Tobe to ale stejne asi nepomuze. Je to urcene spise pro davkove zpracovani dat, kdezto ty potrebujes rychlou okamzitou odezvu.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.12 15:35

win XP SP2 asi není unixový OS...?

Datum: 31.12.12 14:39
avatar

Nevím, nikdy jsem to nepoužíval, ale program Sony Vegas nabízí při renderování možnost použití dalších počítačů v síti. Jak to funguje či nefunguje netuším nikdy jsem to nepoužíval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.12.12 15:38

jajko když vytvořím level do 3D střílečky (nebo jiný hyperdetailní hi-poly 3D model) že se to nerenderuje 3 hodiny, ale třeba jen hodinu jo? mě jde spíš o to abych ve hře neměl 20FPS ale 60FPS

Datum: 31.12.12 18:31
avatar

Myslím že na to je LAN moc pomalý.

doplněno 01.01.13 20:34:

No ale počítej, že by se po LANu muselo přenášet ještě něco dalšího ( = zpomalení) a navíc monitory mají odezvu okolo 5ms. Když to sečteš (plus sem tam něco navíc) , tak ti výjde okolo 35ms a to nevím jestli by bylo dobré.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.01.13 17:53

15ms mezi sebou mají v LAN hrách prodlevu ty 2 PC

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.