Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prosím o radu zkušené odborníky. Jsem laik a vůbec se nevyznám. PC používám pouze na internet, skype, psaní word - žádné hry, žádné stahování. Nepředpokládám, že bych si notebook nosila někam s sebou. PC dosloužil, musím se poohlédnout po jiném. Co byste mi doporučili? Na moji uživatelskou úroveň koupit starší stolní PC nebo nový notebook. Přece jen monitor na booku je malý, hůř se mi čte. Díky.
doplněno 04.06.11 19:18:Díky všem za rady, zvítězí stolní PC.
Do stolní ho klasického počítače může(š/ete) přidávat další příslušenství myslím jako různe můžou se v něm vyměňovat různé součásky , ale v noťasu se toho moc vyměňovat nedá a navíc noťas jue někdy i pomalejší. Takže pokud chcete koupi počítač do domácnosti doporučoval bych stolní, navíc stolní počítač je přece jenom levnější. Hlavně byste si měla před koupí počítače pořádně pročíst vlastnosti počítačě kerý byste chtěla koupit paměť RAM by měla být optimálně cca 1 GB a kapacita hardisku to už je na vás . Hlavně si nekupujte počítače s pentium III a nižší měl by mýt výkon asi 2 až 3 Ghz (pro optimální rychlost). Ale tímto vás nechci zaťežovat prostě bych vám domů doporučoval stolní počítač. Promiňte jsem moc ukecanej : )
Dobrý den, odborník sice ještě dlouho nebudu, ale právě proto se mohu podělit o zkušenosti. Já trávím větší část léta na chalupě, tak pro tyto účely jsem si pořídila netbook, který je mnohem menší než notebook, protože nemá CD-R mechaniku. Protože je monitor malý, mám k němu připojen externí větší LCD monitor a i externí mechaniku. Pro domov jsem si koupila repasovaný PC u www.gigacomputer.cz . Má již naistalovaný operační systém Windows XP SP3 a k němu mám teď nově monitor 20"a je to až moc veliké. Zkuste si na netu nají webové stránky "giga..., je toho tam spousta. Patronka
Ani já s nechci pasovat na odborníka. Osobně jsem zvolil NB s mobilním internetem, protože doma se vyskytuji asi tak ve 30% svého času a to buď ve vaně nebo v posteli.