Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se naučit programovat

Od: petr33* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, mám dotaz rád bych se naučil programovat a časem postupu se stal programátorem v nějaké menší firmě, je mi 18 let a studuji automechanika vím že to stím nemá nic společného ale s počítači bych se chtěl živit a proto bych se rád naučil programovat nějaké základy poradili byste mi jak začít? Díky Petr

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

asdf*
hodnocení

0x

Záleží na tom, co by jsi chtěl programovat, jakou máš schopnost vstřebávání nových informací, kolik tomu chceš dát času ... atd. Pro začátky a výuku jsou vhodné jisté programy, které obsahují třeba jen základnější funkce pro pochopení a pro procvičení, ale v dnešní době se vůbec nepoužívají. Na druhou stranu začít programovat v něčem složitějším, co obsahuje i grafické rozhraní, nutnost kontrolovat další hafo věcí je taky špatně, jelikož se tam nic nedá naučit a je zde velké riziko, že získáš špatné návyky a pak je budeš stále špatně používat. Dalo by se to přirovnat třeba k vaření - je také potřeba naučit se jisté návyky k vaření jednoduchých jídel pro to, abys mohl přistoupit k těm složitějším a nezaobírat se potom jednoduchými úkony (toto přirovnání jsem trochu přehnal).

petr33*
hodnocení

No chtěl bych pracovat něco jako je JAVA, ale chci znát základy nejdříve, protože v jedné firmě v jaké bych chtěl pracovat musím znát jazyk JAVA právě...

paaja*
hodnocení

0x