Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak navrhnout a implementovat IS pro sklad?

Od: radek703 odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

musím vypracovat jednoduchý Informační systém pro sklad a implementovat do www stránek. Můj problém se zatím netýká programování (PHP), ale spíše návrhu. Problém je, že nevím jak by měl takový základní sklad fungovat, respektive - jací aktéři se budou v návrhu vyskytovat a jaké budou mít práva. A dále nevím jak by měl fungovat web, jestli se stav zboží na skladě ukáže jen odběrateli nebo bude přístupný veřejnosti, jestli bude možnost nějaké registrace na webu nebo ne atd. Budu rád, když mi pomůžete, jsem totiž začátečník. Rád bych věděl jak by jste návrh a funkčnost stránek vytvořili Vy. Předem děkuju.

Radek

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

alf*
hodnocení

0x

tak to mám za sebou i před sebou a pokud neuděláš analýzu, projekt dopadně to bledě. Sorry, vlastně nic nevíš a chceš to vymyslet. To právě nejde. A praxe říká, že i když se projekt udělá tak s velkou pravděpodobností po půl roce někdo přijde že ... A pak začíná sranda. Nevím o co jde, ale musíš za velením i za skladníky a zmapovat si co a jak a třeba už i změnit zažité postupy které možná chtějí změnit jen se jim do toho nikdy nechtělo. Ta firma nemá nějaký IS který by měl nějaký můstek, možná hotové řešení pro "shop", dnes celkem časté? Jde vůbec o shop či uzavřený objednávkový systém? Každý začátek je těžký.

radek703
hodnocení

analýzu a tyhle kroky umím, stačí jednoduchý základní systém třeba se 4mi aktéry. Jenom nevím jak by měl celý ten web zhruba fungovat.

radek703
hodnocení

jedná se samozřejmě o fiktivní sklad.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.