Nejste přihlášen/a.
Nezná někdo konečně nějaký anonymizer, který by byl jako aplikace a fungoval na Windows Vista? děkuji
(Tor nejde)
Tor samozřejmě jede torproject.org/... Zkuste přimo stránky třeba anonymouse.cz/... : Vono kyž někdo chce tak udělá stránky že vám žádnej anonymizer nepomůže.
Nejsem sice žádnej odborník přes počítačové sítě. Někdo mě možná opraví nebo doplní. Ale myslím, že to z podstaty funkce sítě nejde a nepůjde nikdy jako aplikace. Veškeré anonymizery totiž na dotaz na zdroj dávají falešnou(svoji) IP, nikoliv vaši skutečnou, kterou vám přidělil provider. Na sdělení IP vzdálenému serveru se žádným způsobem nepodílí váš počítač. Vždy jde v tomto případě o komunikaci server-server
Ale ty aplikace dělají co? Připojují se na net na proxyny. Nevim na co by byly kdyby to byla lokální aplikace
Ano připojí se na net přez proxy a změní port. Takže 3128 se navenek tváři jao 80. Tor pracuje na trochu jiném principu a to je zabalení paketu třeba do desti obálek kde na zpusob ruský matrošky je na každý obálce jiná adresa. Taky se tomu říká loupání cibule. A aby to měl člověk zjednodušený připojí se to na localhost což je jedna adresa,
Ta aplikace běží tak že se pověsí na localhost a vy se připojujete přez tuto aplikaci.Tor využíva ještě různé porty.Každej počitač zanechává ale tzv fingerprint a potom nemusíte znát IP adresu.
Nejední se o to že ta anketa potřebuje pouze český IP. Zkus třeba Hideip na to by to mohlo stačit
Přihlas se sem pošli mi soukromou zprávu s odkazem na to hlasování a já se na to podívám. Už jsem to parkrát dělal.
doplněno 07.05.11 14:49:A jelikož si myslím že tomu moc nerozumíš tak to asi bude zbytečný. Pokud se mýlím tam tak mozilla a trávní opice. Potom není problém napsat script. a voila už to jde.
Já mám výborné zkušenosti s tímto anonymizérem. Nejde teda na všech připojeních, ale na většině ano.