Nefunkční Outlook 2007

Od: Datum: 03.05.11 15:10 odpovědí: 6 změna: 03.05.11 17:20

Zdravím Vás.

Ke správě a odesílání mailů používám apliaci MS Outlook 2007.

Dnes při pokusu odeslat e-mail se mi objevila tabulka "Zadat heslo k síti". Po zadání hesla zmizí, po cca 3 sekundách se objeví znovu a tak stále dokola. Při zobrazení chybového hlášení je zde uvedeno, že server odmítl přihlášení.

Účet jsem několikrát znovu nastavoval, i ručně. Všechny údaje správné, konfigurace v pořádku, příjem mailů taktéž. Jen odeslání takto zlobí. Poskytovatel je seznam.cz , na technické podpoře seznam.cz jsem chatoval přímo s technikem který mi s problémem nepomohl. Má tu někdo Outlook a ví jak na to?

Prosím, e-mail používám denně. Děkuji za rady.



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: knowhow
Datum: 03.05.11 15:15

Zde ještě detail tabulky:

Od: sondaw*
Datum: 03.05.11 15:19

Zdravím, ty máš poskytovatele připojení seznam.cz?

Zkus nastavit pro odchozí poštu adresu svého poskytovatele připojení

Ohodnoceno: 0x
 
Od: knowhow
Datum: 03.05.11 15:21

Ne poskytovatele nemám seznam.cz, blbě sem to napsal *smich* Dobře zkusím to. Ale takto nastavené to vždy fungovalo *nevi*

Od: knowhow
Datum: 03.05.11 15:25

Nefunguje :( Stále se objevuje tabulka se zadáním hesla k síti *bzum*

Od: bena*
Datum: 03.05.11 17:10

Zkuste si vytvořit účet v Outlook Express. Po vytvoření účtu nedávejte ani odeslat ani přijmout poštu, ale vytvořte novou zprávu, kterou si odešlete na svůj email nebo někomu známému, případně na sekundární email. Jinak předpokládám, že nemáte zapnuté zabezpečené ověřování hesla...

Pokud Vám to ani z OE odeslat nepůjde, tak volejte svému poskytovateli internetového připojení, ať vám dá přesnou adresu SMTP.

Pokud ani tohle nepomůže, zkuste si vytvořit třeba emailovou adresu na Hotmailu /Hotmail.cz/, kde je POP3.live.com /port 995 zabezpečený-nezabezpečený nepodporuje/, SMTP.live.com /klasika, port 25/. Pokud místo POP3 používáte IMAP4, tak tam je port 143.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: knowhow
Datum: 03.05.11 17:20

Vyřešeno ;) V nastavení účtu jsem odtrhl možnost "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření"

Netuším zda je to ta nejlepší možnost z hlediska bezpečnosti odesílaných zpráv, ale odesílání mailů mi funguje. Všem díky *palec*

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.