Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, od včera čaruju s počítači a různě přehazuju, případně doplňuju komponenty. Podle mého laického názoru, bych měla mít IBM II viz dotaz "počítač se zasekává - poslední obrázek" povýšenou RAM na cca 1 GB. Následně jsem různě přehazovala DVD mechaniky a teď se ptám, jestli podle protokolu Nero Info Tool po poslední změně mám už konečně vypalovačku, nebo zas jen čtečku? Já myslím že mám, protože je tam víc políček zaškrtnutých )
Druhý dotaz jsem včera položila nesprávně, takže ho položím znovu : zdroj k monitoru Dell 20" má předepsaných 20V / 3,5 A = 70 W. Mám to připojeno přes univerzální adaptér, kde požadované hodnoty jsou nastaveny, ale mám tu k dispozici ještě jeden a ten má jen 19 V/ 3,43 A = 65 W. Co se stane, když ho použiju - můžu něco poškodit, nebo jen nebude fungovat ?
Předem děkuji za trpělivost a možná pro odborníky triviální dotazy. Hezký den. Patronka
1. Ano, je to DVD vypalovačka. V sekci Supported Read Features jsou zaškrtnuta media, která umí přečíst a v seksi Supported Write Features jsou zaškrtnuta media, na které umí zapisovat .
2. O jaký monitor jde přesněji? On má externí napáječ? Já bych nedával zdroj na menší proud, než je předepsaný, spíš zdroj, který umožňuje větší odběr proudu.
3. K Tvojí minulé otázce: Pokud Tě baví se v počítačích vrtat, je to dobrá škola. Ten IBM mám taky, je to nějaký vyřazený s kanceláří Škoda Auto. Mám ho jen jako přehravač muziky. (Taky jsem se v něm povrtal )