Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chtěl bych se naučit s grafikou

Od: dejvisek odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, mám prosbu i když asi blbou, já bych se jednou chtěl věnovat v nějaké firmě o grafiku třeba u her, ale jsem začátečník a nevím jak to všechno funguje nemáte někdo nějaký prográmek? Chtěl bych se tomu věnovat a dostat se nějak do toho :)... moc děkuji a přeji vám hezké velikonoce :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Podejte si přihlášku někam na grafickou školu. Stačí juknout na internet. Jsou na to střední i vysoké školy, včetně nádstavbovek.

dejvisek
hodnocení

Moc díky, a potřebuji umět nejlépe kreslit?

bena*

Já nevím, no hlavně aby jste uměl na počítači kreslit. Začnete v Malování, pak se přepracujete na GIMP, nebo Photoshop, nebo Photofiltre. Postupně budete všechno objevovat. Důležitý je mít zájem a do tý školy chodit proto, že to budu chtít jednou dělat a ne proto, abych se tam nudil.

Já nevím, jaké jsou požadavky a jak to tam chodí. Já chodím na gympl a to je jiné, že jo :)

hodnocení

0x

Je otázka zsda půjde o grafiků "myší" anebo tabletem na kreslení..oboje je o něčém jiném a je ideální si to zjistit co nejdříve..

dejvisek
hodnocení

jojo díky za odpověď ale já bych jednou v budoucnu chtěl pracovat u her, a tady mi někdo napsal GIMP ten program znám ale ten je jenom na fotky. Já bych chtěl tu grafiku nějak penášet jako by do her jestli mi rozumíte :) ale i tak díky :)

bena*

nevím, jestli rozumím dobře - Vy chcete dělat grafiku do her? Tu můžete dělat v jakémkoliv programu.

Zkuste si stáhnout a nainstalovat Game maker a v něm vytvářet hry, do kterých budete dávat tu grafiku.

Já jsem v Game Makeru svým malým bratrancům a sestřenicím dělal všelijaká Maria, ze kterých byli pak unešeni :D

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: