Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Internet bez linky a kabelu jak získat?

Od: vlkstary* odpovědí: 7 změna:

V současné době jsem připojen notbukem na kablový internet. Na novém bydlišti nebude ani tel.linka, ani kabel, pouze Mobil operátora T-mobile. Co je nutné udělat pro připojení na internet přes mobil?

Děkuji za odpověd.

S.V.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Stačí mu zavolat a službu si aktivovat. A zprovoznit si propojení PC - Mobil. Nicméně připojení k internetu bych udělal skrze WiFi. Bude to rychlejší, levnější a bez datového limitu.

vlkstary*
hodnocení

Jak možno obstarat WiFi a co je nutné udělat pro zprovoznění PC-Mobil?

Dík jsem začátečník.

S.V.

vladislav*

V první řadě si musíte zjistit poskytovatele WIFI internetu ve vašem novém bydlišti. Z jejich nabídky si vyberete to, co Vám bude vyhovat - rychlost připojení, cena, případné omezení - potom si službu u vybraného poskytovatele objednáte a ten zařídí vše ostatní. Internetem přes mobil bych se moc nezabýval(pokud nevyužíváte internet na cestách), je to pomalé, drahé a většinou je příjem dat omezen FUP.

vlkstary*
hodnocení

Vladislave, dík za odpověď, zdraví

vlcekhajny

drich*
hodnocení

0x

Pokud nevíte, kde poskytovatele hledat napište alespoň o jaké město se jedná a já Vám nějaké poskytovatele vypíši.

Jinak jak se píše výše, mobilní internet si nechte až jako poslední možnost - rychlosti jsou omezené, pokud se nejedná o velké město a pokud jste ve městě vždy je lepší třeba místní kabelovka.

vlkstary*
hodnocení

Drich:

dík za odpověď , jsem z Brna.

S pozdravem

vlkstary.

doplněno 16.04.11 11:40:

moje současná přenos.rychlost u kablovky je 100 Mb/s.

vlkstary.

internetprovsechny.cz/...

Tam najdeš wifi poskytovatele ve svém okolí

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: