Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Outlook neodesílá poštu

Od: bruno2® odpovědí: 3 změna:
avatar bruno2

Chtěl bych poprosit odborníky o radu. Už nějakou dobu mi odmítá můj Microsoft Outlook odesílat vlastní poštu, nelze ani odpovídat na poštu přijatou. Přijímání pošty funguje bez problémů. Počítač mně hlásí toto:
Úkol POP3.seznam.cz - odesílání ohlásil chybu (0x80042109): Aplikace Outlook se nemůže připojit k serveru pro odchozí e-mail (SMTP). Pokud se tato zpráva bude zobrazovat i nadále, obraťte se na správce serveru nebo poskytovatele služeb Internetu. Jsem pouhý uživatel, proto nepoznám, zda jde o závadu či chybu v nastavení. Děkuji za radu.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

A šlo to? Záleží zda tvuj poskytovatel neblokuje nebo právě nezačal blokovat jiné smtp servery než je ten jeho, to by jsi pak musel použít smtp server poskytovatele internetu- což ti řekne opět jen poskytovatel.
Pokud to neblokuje tak ve tvém případě smtp.seznam.cz a ověření hesla je stejné jako příhlášení do mailu

hodnocení

Vše jsem zkontroloval, pošta stále neodchází, budu muset kontaktovat správce sítě.

 

hodnocení

0x

SMTP musí být nastaven podle provozovatele internetu, změnou připojení se musí změnit i nastavení SMTP.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]