Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak propojit TV kartu se satelitem?

Od: in4mator® odpovědí: 3 změna:

Zdravím, předem bych chtěl napsat, že jsem v tomto úplný laik. Doteď jsem TV moc nesledoval, ale zařídil jsem si podnájem, kde je i TV přípojka a tak bych ji chtěl využít. Od satelitu (UPC Direct) vede koaxiální kabel do pokoje a moje otázka zní, co všechno potřebuju pro sledování TV, kterou bych chtěl sledovat na PC. Sehnal jsem si analogovou kartu od AVerMedia do PCMCIA/Cardbus slotu, která má vstupy dle fotky. Je k tomu krátký propojovací kabel s koaxiální koncovkou, která jde spojit s kabelem, který vede od satelitu, jenže takto to asi nestačí spojit TV kartu se satelitem...? Aspoň to tedy nefunguje. Na kartu ale chytnu Novu a Primu (ve špatné kvalitě) i bez antény, takže určitě funguje. Nevím, jestli náhodou nepotřebuju úplně jinou TV kartu/TV tuner pro satelitní vysílání, prostě se v tom nevyznám... Děkuji.

Jak propojit TV kartu se satelitem?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

potřebuješ satelitní kartu, třeba něco z tohohle mironet.cz/... pokud budeš chtít sledovat český programy budeš muset ještě nějak vyřešit kodování.

ladinpraha*
hodnocení

0x

Předpokládám, že budeš potřebovat DVB-S tuner s kartou od UPC.

doplněno 10.02.11 20:50:

Novu a Primu chytáš s největší pravděpodobností za vzduchu a ne z antény. Zkus připojit jakoukoli anténku a uvidíš.

rv*
hodnocení

0x

Otázka je, co za signál máte k dispozici v té zásuvce. Jedná-li se skutečně o přímý signál z paraboly, pak potřebujete satelitní kartu + PC, popř. satelitní přijímač + TV.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.