Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odinstalace eset

Od: ccdeny odpovědí: 5 změna:

Poradí mi někdo jak mám odinstalovat eset-na ovladacích panelech-přídat odebrat nic nenení,ale na tento počítač c-prog.f.zůstal eset a nemohu jej vymazat. jsem laik a potřebuji pomoci -napsat krok po kroku co mam dělat -mam operční s.XP.

Předem děkuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

0x

při odinstalaci se v ovládacích panelech drž textu.Především při nabídce máš volbu - změnit.Pak ti instalátor nabídne možnosti,z nichž dáš odstranit s podmínkami,které máš na výběr.

JABRAKA

jirbar*
hodnocení

0x

Před odinstalací ho především musíš stopnout a to je problém.

jabraka*

Jirbar,nemusíš.Akorát máš chvíli nechráněný počítač.Pak hned nainstaluješ antivirus nový,nebo zpátky NOD 32.

JABRAKA

jirbar*

No já jednou potřeboval stáhnout něco co mi Eset nechtěl "pustit" a tak jsem chtěl v procesech "egui" a "ekrn" sundat a jeden z nich se nepodařilo.

Normálně by mělo stačit vypnout ochranu, ale ESET stejně stahování nenechal doběhnout.

Ovšem příště mi pomohlo zrušit zaškrtnutí ve stromu pokročilého nastavení.

sondaw*

Zdravím, pokud předchozí verzi řádně neukončíš, většinou opravdu nepustí nainstalovat novou nebo se objeví problémy

Stáhni si utilitu EsetEliminator zde

www.james008.net//...
Ukonči ekrn.exe ve Službách a egui.exe ve Správci úloh
Spusť Správce úloh, klepni na Procesy, klikni na proces egui.exe a pak dole na tlačítko Ukončit proces. Program musí být ukončen i v liště u hodin.
Rozbal EsetEliminator.zip a spusť EsetEliminator.exe
Po doběhnutí restartuj počítač. A nakonec až se znovu spustí operační systém, zkus znovu naistalovat NOD32.Nebo se všechny zbytkové soubory pokus odstranit s Revo Uninstalleem

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: