Nejste přihlášen/a.
Zdravím,chtěl bych pro své spolužáky vytvořit prezentaci z fotek,které se pořídily na třídním srazu.Představoval jsem si,že to vytvořím PowerPointem,ale teď mě napadlo,zda běžný stolní DVD přehrávač bude umět tuto prezentaci přehrát?
Neporadíte někdo,v jakém programu prezentaci vytvořit?
Nějaký pokud možno free program,nechce se mi dávat 70 dolarů za Proshow gold (a ani nevím,jestli ten to umí).
Děkuji za pomoc.
Nahrál jsem soustavu fotografií na disk CD jako datový disk.Při prohlížení na standartním DVD přehrávači se fotografie prezentují bez problémů.Samostatně to funguje i na televizoru s přehrávačem DVD.Ovládám dálkovým ovládáním.
JABRAKA
Jedině ProShow Gold a od autora češtin, češtinu za 130 Kč. A ten co tady minule "vykřikoval" že si našel komletní češtinu na internetu k té předpotopní verzi tak jen zdůrazňuji, že už to víme.
Tak jsem nainstaloval Format Factory,zvolil nejlepší možnou kvalitu při převodu,původní velikost 14 MB s .wmv se zvýšila na 16 MB s .avi no a kvalita opět nic moc.Kostičkování menší,ale fotky rozmazané.
Taky bych zvolil Proshow Gold,kdyby nestál 70 dolarů.
Potřebuju udělat jen jednu prezentaci,těch 70 dolarů bych asi příště už nevyužil.
No nic,zůstane to ve .wmv a CD se bude přehrávat pouze na compu.
Děkuji za Vaše rady a pomoc.
Ne, běžný DVD přehrávač to nezvládne.
Zkuste použít Microsoft Photostory 3 a udělat z toho video przentaci, kterou by DVD přehrávač měl zvládnout přehrát.
Tak prezentace je hotová,ale nabídka pro uložení na disk počítače ukázala pouze .wmv
Což se mi později rovněž nepodařilo na stolním DVD přehrát.
Prezentace má nějakých 14 MB,zkoušel jsem překonvertovat do .avi, výsledný soubor má 75 MB,ale kostičkuje.Kvalita obrázků se zhoršila.
Poradíte,co teď? Díky moc.
doplněno 05.02.11 15:30:Doplním ten údaj o velikosti souboru:
Uložený projekt (formát wp3) má velikost 80 MB, pokud uložím ve formátu .wmv pro přehrání na počítači,velikost je 14 MB.
Trošku málo na to,že těch fotek je v prezentaci asi 50.