Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zasekávání obrazu a zamrznutí PC

Od: phate72 odpovědí: 12 změna:

V protokolu událostí je toto:
Správa ovladačů dokončila proces instalace ovladače NULL Driver pro ID instance zařízení PCIVEN_10DE&DEV_0543&SUBSYS_01261025&REV_A23&2411E6FE&1&0B s následujícím stavem: 0xe0000203.
a tohle
Počítač byl restartován z procesu kontroly chyb. Kontrola chyb: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004de68f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Výpis byl uložen do: C:WindowsMinidump12811-18033-01.dmp. ID hlášení: 012811-18033-01
Víte někdo, co s tím? Díky

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bena*
hodnocení

0x

Doporučuji stáhnout a nainstalovat program WhoCrashed. Přes ten zjistíme příčinu. pak se uvidí co dál.

Jak zacházet s programem WhoCrashed?
Stáhněte si program WhoCrashed (například zde → slunecnice.cz/...) a spusťte instalační program. Po dokončení instalace spusťte WhoCrashed. Pokud se zobrazí výzva "Requied Windows Debugging Package not found", tak klikněte na "Download the required file from Microsoft site now."Nyní proběhne stahování požadované součásti ze serveru Microsoft. Poté se program spustí. V programu klikněte na Analyze. Poté vyberte text (log) z programu a zkopírujte je do emailu, který vložíte na Poraďte.cz

phate72
hodnocení

Tak jsem stáhl, žádná výzva o chybějícím Windows Debugging Package se neobjevila, klikl jsem na Analyze a teď mám vybrat jaký text, jaký log? V záložce Report není nic, jen

System Information (local)




computer name: JIKRA-PC
windows version: Windows 7 , 6.1, build: 7600
windows dir: C:Windows
CPU: AuthenticAMD AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-58 AMD586, level: 15
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4293840896 total
VM: 2147352576, free: 1970978816

a tohle:

Crash Dump Analysis




Crash dump directory: C:WindowsMinidump
Crash dumps are enabled on your computer.

No valid crash dumps have been found on your computer

V záložce Dump files není vůbec nic a v Záložce Local Drivers je toho požehnaně :( Tam měl být asi ten Minidump, že ano? Hmm, ale není...

bena*

Hm, koukám, že minidump tam není. Zkuste stisknout Win+Pause/Break a tam pak v levé liště kliknout na Upřesnit Nastavení systému. V okně Upřesnit Vlastnosti systému klikněte na záložku Upřesnit a v oblasti Spuštění a zotavení systému klikněte na Nastavení. V oblasti Zapsat ladící informace vyberte Omezený výpis stavu paměti 64kB.

Tento postup je určen pro Windows Vista, pro Windows 7 by měl být stejný nebo velmi podobný.

phate72
hodnocení

Děkuji, tak jsem tam najel a v Zapsat ladící informace mám defaultně nastaveno Výpis stavu paměti jádra (%SystemRoot%MEMORY.DMP) a když rozkliknu výběr, tak tam mám pouze: Žádný a nebo Zkrácený výpis stavu paměti (256 kb) (%SystemRoot%Minidump) - asi myslíte tento, ano? Takže nastaveno. A co dál? Děkuji moc za rady a Váš čas. Hezký večer

bena*

Aha, já jsem s Windows 7 tak detailně nepracoval a vycházím ze znalostí starších systémů (Vista, XP, 2000, ...). No tak zkuste ten zkrácený 265kbitový log.

Můžu se zeptat, kolik a jaké paměti RAM máte? (RAM paměť vypadá takto → bing.com/...). Třeba za toto může vadná paměť RAM.

Zkuste třeba vyměnit i grafickou kartu, jestli to bude dělat nebo odinstalovat a znovu nainstalovat grafické ovladače (ovladače grafické karty).

indus3*
hodnocení

Děkuji, jsem docela znalý počítačů, měl jsem prodejnu s PC a stavím PC. V hardware nejsem nijak zběhlí, ale soft mám myslím zmáknutý :) Takže: Mám 4 GB paměti, dvoujádrový AMD Turion 64 x2 grafiku 8400M G. Ovladače mám nejaktuálnější, test pamětí (propustnost a latenci) jsem provedl v Benchmarku od Everestu (dnes už Aida64 Extreme Edition) a testy CPU taktéž. Grafiku bohužel nevyměním, mám totiž notebook :(

bena*

Hmmm, je notebook v záruce? Pokud ano, reklamujte ho. Jinak bych to viděl asi na přeinstalaci. Nevím, už mě nic nenapadá.

indus3*
hodnocení

Není :( Ale i tak Vám moc děkuji za rady a Váš čas. Hezký den :)doplněno 03.02.11 16:04: Tak mi to zase zamrzlo a tady je slíbený výpis z Minidumpu:"Segoe UI","sans-serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">Crash dump directory: C:WindowsMinidumpmso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:CS">mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">Crash dumps are enabled on your computer.mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:CS">mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">On Thu 3.2.2011 14:28:54 GMT your computer crashedmso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">crash dump file: C:WindowsMinidump20311-16551-01.dmpThis was probably caused by the following module: mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:blue;mso-fareast-language:CS">ntoskrnl.exemso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS"> (nt+0x4A587C) Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA8004EE8038, 0x0, 0x0)Error: "Segoe UI","sans-serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:blue;mso-fareast-language:CS">WHEA_UNCORRECTABLE_ERRORmso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">file path: C:Windowssystem32toskrnl.exeproduct: "Segoe UI","sans-serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:blue;mso-fareast-language:CS">Microsoft® Windows® Operating Systemmso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">company: "Segoe UI","sans-serif";mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:blue;mso-fareast-language:CS">Microsoft Corporationmso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:black;mso-fareast-language:CS">description: NT Kernel & SystemBug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA). This is likely to be caused by a hardware problem problem. This problem might be caused by a thermal issue. The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.Díky za radu a hezký den
phate72
hodnocení

Doufám, že se v tom vyznáte, zkopíroval jsem to z té aplikace WhoCrashed ;) Díky

bena*

Hm, tak tohle je na přeinstalaci. Je to nejrychlejší a nejspolehlivější způsob. Nebo zkuste počítač odvést do servisu, tam ho uvidí a oni si určitě poradí. Samozřejmě to bude něco stát...

phate72
hodnocení

Aha, to je tak špatné? A o co jde? Mimochodem: počítač jsem přeinstaloval již 2x a nemá to s Windows nic společného. Dokonce i po odebrání HDD notebook stále najížděl s pruhy i v biosu :( To bude asi opravdu ta grafárna, jelikož teď se mi to stalo zase, ale díky programu AntiFreeze mi to nespadlo. A dole vyjela bublina, že ovladač NVIDIA blablabla přestal pracovat a že byl obnoven. A v protokolu událostí mám záznam ze zdroje: LoadPerf

Uvolnění řetězců čítačů výkonu pro službu WmiApRpl (WmiApRpl) se nezdařilo. První hodnota DWORD v datové oblasti obsahuje kód chyby.

a také ze stejného zdroje:

Hodnota řetězce výkonu v registru výkonu je poškozena, pokud proces Performance zprostředkovatele čítače rozšíření. Hodnotu BaseIndex z registru výkonu obsahuje první hodnota DWORD datové části. Hodnotu LastCounter obsahuje druhá hodnota DWORD a hodnotu LastHelp obsahuje třetí hodnota DWORD datové části.

a dále ze zdroje: WHEA-Logger

Došlo k závažné chybě hardwaru.

Ohlášeno součástí: Jádro procesoru

Zdroj chyby: Výjimka testu počítače

Typ chyby: Neznámá chyba

ID procesoru: 1

Nevíte o co se jedná? Alespoň zhruba? Moc děkuji a přeji hezký zbytek večera

bena*

Ano, to je grafickou kartou. Myslel jsem, že to bude jen ovladači, ale jestli říkáte, že notebook najížděl s pruhy v biosu, tak to je špatný.

Ještě můžete zkusit vyměnit paměť RAM - někdy RAMky můžou za ty všechny pády systémů a pruhy na obrazovce. Zkuste si od někoho půjčit na nějakou chvíli paměť RAM.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]