Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde vysypat koš

Od: reno* odpovědí: 11 změna:

Smazal jsem složku z fotografiemi z mobilu protože jsem ji měl v Pc 2x . Složka zustala v koši i po vysipání koše a nejde odstranit ani obnovit . Skoušel jsem na koš kliknout pravým a pomoct tomo Unlockerem ale tato možnost tam není

Nejde vysypat koš

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

danny*
hodnocení

2x

koukam ze to pise, ze mas zkontrolovat jestli slozka nebo porgram, ktery chces smazat neni pouzivan jinym programem. zkus se podivat ctrl+alt+delete na procesy a tam se podivat jestli ten program nebo slozka, kterou chces smazat neni pouzivana.

reno*
hodnocení

ne není používaná

sondaw*

Zkus koš vysypat v nouzovém režimu

reno*
hodnocení

Tak se mě asi po 50 pokusech :) podařilo nastartovat nouzový režim a výsledek je stejný jako v normálním režimu.. taky to nejde smazat . Ještě jsem skoušel před tím odhlásit se ale taky 0 bodů *plac*:)

Nejde vysypat koš #2
reno*
hodnocení

Dá se koš hodit do koše? *nevi* Odinstalovat a nainstalovat nový *nevi*

Ano i toto jde, ale tobě to nepomůže. Koš je ve své podstatě jen speciální složka. Ty nemáš problém s košem, ale s tím, co je uvnitř. Takže ti doporučuji stáhnou si Live distribuci linuxu, napříkald Ubuntu. Z něj nabootovat PC a pak z operačního systému smazat všechny "koše"na všech logických jednotkách pevného disku. Po restartu PC do Windows se ti koše zase vrátí zpět.

ubuntu.com/...

reno*
hodnocení

Hmm tohle je pro mě Španělská vesnice :) okres Madrid - venkov tak že se nebudu pouštět do žádných větších akcí *smich* a ještě skusím vytáhnout ze zásuvky a nechat to vychladnout a pak skusit smazat . Dík všem za rady *placni**palec*

reno*
hodnocení

Ještě doplním že složka je v koši ale není vidět :)

Nejde vysypat koš #3
kolik*

je to jednoduche pomuze restart protoze proces jiste jeste bezi (je to podproces s nazvem svchost.exe ale nikdy neni jasny ktery bezi jich vice.