Nejste přihlášen/a.
Dorý večer chtěla ych mamince vytvořit prezentaci s fotkami a aby jí do toho hrála i hudba můžete mi prosím poradit jak na to?prosím o přesný postup děkuji
Já jsem tu právě ten samý dotaz položila, ale získané rady mi moc nepomohly. Jsem taky začátečník a už jsem své první prezetace zvládla celkem dobře. Co umím ráda předám dál. V první řadě si stáhněte z www.stahuj.centru/... program Picasa 3 ( možná je i na www.slunecnice.cz ). Je free a dá se k němu stáhnout manulál v češtině. Fotky si v DOKUMENTY / OBRÁZKY uspořádejte do souborů, pojmenujte je a Picasa si je sám stáhne. Abych měla k dispozici i hudbu uložila jsem několik CD - volila jsem nestárnoucí hity 50. a 60. let, protože je většinou znám, ale je to úplně jedno. Pak si v Picasa najdete soubor ze kterého chcete vytvořit prezentaci a kliknete na ikonu "vytvořit prezentaci". Přepne Vás to do prostředí Movie Maker a nabídne prostředky pro úpravu. Navolíte parametry podle jednotlivých nabídek ( vč.hudby) a nakonec klepnete na tlačítko "vytvořit video"a program začne pracovat za Vás. Trvá to několik minut, ale výsledek je celkem slušný. Když budete postupovat podle manuálu, tak by Vám tyto informace měly stačit.
doplněno 05.01.11 11:47:V původní složce zůstanou obrázky nezměněny.
S oblibou a úspěchem používám tenhle program slunecnice.cz/... . Není to ale záležitost na pár hodin, alespoň ne pro začátečníka. Chce to si s tím vyhrát a experimentovat. Ale výsledek je super.
Oh děvče, přesný postup, to se vyučuje nějakou hodinu, nejlépe by bylo si najít knihu k nějakému vhodnému programu (i elektonický návod), Máš třeba v počítači power point, pak třeba Ms Photo story, Zoner a jiné, najdeš na webech i zadarmo ke stažení. Lze to udělat i v html. Hledej třeba na slunecnice.cz
Stejný dotaz se opakuje po několikáté, stejně je raděno použít kde jaké "šunky" a já opětovně radím "ProShow Producer"