Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Antivirový program Avast - přeinstalace

Od: marun odpovědí: 13 změna:

Měla jsem nastavený antivirový program Avast antivirus home edition 4.8.Pár dní mě to upozorňovalo,že bude končit,tak jsem si chtěla nainstalovat nový,zkusila jsem podle nabídky podobný s č.home 5,to se nějak nezdařilo,tak jsem ho odinstalovala a znovu se přihlásila na ten samý,přišla mi zpráva,že úspěšně s licenčním klíčem,který mám do modrého loga v dolní liště dodat,jenže nevím co je špatně,to modré logo s písmenem A -omlouvám se,nejsem odborník,začínající naprostý laik-se mi nikde neobjevilo,na spodní liště není.zkusila jsem kouknout do Programy a funkce,jestli tam není neodinstalovaný nějaký ten avast,co by vadil ,ale nic jsem tam nenašla nebo nevím kde jsem udělala chybu,že to logo avastu nemám.Nevím jestli to píšu srozumitelně,neumím to jinak popsat.díky Marina

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

marun
hodnocení

Jen doplňuju,mám windows vista home premium noutbouk.

jaar

Ahoj tady mas navod na odstraneni AVAST-u jen doplnim mam takovi dojem , ze se ten aswclear. zpoustel z nouzaku. (spis bych rek ze určite;)) ale to poznas. idoc.vsb.cz/...

hodnocení

0x

Co si máme představit pod pojmem "to se nějak nazdařilo" jak a co se nezdařilo? Jinak Avast je někdy na odinstalování mrcha, je lepší použít nástroj přímo od Avastu který to dokáže odinstalovat bez potíží.

marun
hodnocení