Nejste přihlášen/a.
Mám problém s příjmem wifi, přítelkyně bydlela na intru a měli tam wifi, ale jen pro platící, což bylo ošetřeno následovně: ten kdo měl zaplaceno, přišel mu technik, něco naťukal do příkazového řádku, pohrál si s nastavením a wifi fungovalo... Kdokoliv kdo znal heslo se připojit nemohl bez toho aniž by mu technik něco naťukal do notebooku. Problém je v tom že teď nejde wifi chytnout nikde... Přítelkyně má doma wifi přijímač NETGEAR, na všech noteboocích funguje, jen na jejím ne, signál wifi vidí, ale může se připojit jen na místní síť. Já mám wifi přijímač BELKIN a ani u mě se připojit nemůže. Prosím jestli existuje nějaké řešení které na základě mého hrozného popisu najdete, budu moc rád Jsem skoro laik, tak prosím srozumitelně na mě
Nejlepší by tak bylo,kdyby jí to technik zase "odťukal" zpět,vypadá to,že to připojení na intru bylo do notebooku zadáno jako prioritní či jediné,automaticky se to zkouší připojit pouze k té jedné síti.Zkusil bych mrknout někam do ovládacích panelů,otevřít síťová připojení a buď zkusit nadefinovat další připojení nebo to z intru nějakým způsobem zrušit.
Jo, to jsem zapoměl napsat, ono to právě už přes toho pána z intru nejde... Jinak bych to samozřejmě bral hned jako první možnost Ovládací panely mám prošmejděné celé, dokonce jsem to nastavoval vše podle mého notebooku, ale bezvýsledně... PRoblém bude asi tedy v tom že je to nastavené asi jako prioritní jak píšete a jinou síť to nepustí... No ale jak to tedy odnastavit
Co zkusit obnovit systém před datum toho naťukání, netvrdím, že to zabere hned, ale pak se pídit znovu v nastavení připojení.
Tu WiFi to jen vidí a nepřipojí, nebo vidí, připojí, ale nejede to přes ní? Co je myšleno tím místní síť? Připojení přes kabel je funkční?
Přemýšlel jsem, co se ještě může zadávat ohledně nastavení sítě v klikacích Windows v příkazové řádce a napadá mě jen změna v routovací tabulce přes příkaz ROUTE. Pravděpodobně je tam napevno nastaveno směrování přes tu WiFi na intru.