Právo na reklamaci?

Od: Datum: 19.12.12 13:11 odpovědí: 16 změna: 12.01.13 21:24

Ahoj,chtěl by jsem se poradit,vylámala se mi u notebooku plastová mřížka,která chrání větrák,popsané je to i v tomto tématu,kde jsem se radil,jak to opravit - https://www.poradte.cz/pocita…vi/22194-vylamane-plasty.html ..Ale kamarád mi pořád říká,že mám právo na reklamaci,s notebookem se teda snažím opravdu zacházet slušně,nikam ho nenosím,mám ho pomalu celou dobu na posteli a maximálně s ním jdu do jiného pokoje,takže nevím,jak se to mohlo vylámat,ale jak to nějakému servisákovi dokážu?Myslím,že mě odpálkují s tím,že jsem to prostě mechanicky poškodil,že mi to třeba spadlo..Ale opravdu to prasklo ani nevím jak,ještě na fotce kterou přiložím,je vidět,že to prasklo i mimo ty plastíky,vlepil jsem tam takovou mřížku,tak to nevypadá nejlíp,ale aspoň tam něco je..Děkuju za rady s tou raklamací,dá se koupit nové víko,asi za 1000 korun ho nabízejí na ebay,ale nevím,jestli to má cenu kupovat,sice to bude pěkné a jako nové,ale aby se to zase za půl roku nevylámalo..



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: buss®
Datum: 19.12.12 13:33

Ze zásady lze reklamovat cokoliv, ale vyřízení je na prodejci. Jinak doporučuji si počíst v OZ. Samo se to nevylámalo, je to vada? Tady to nikdo nevyřídí, takže hupky do prodejny kde to bylo zakoupeno a uvidí se. Aha vlepil, takže na reklamaci zapomenout.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 19.12.12 13:36

Ano, jak píše buss, po vašem zásahu už neuznají žádnou reklmaci a nevěřím že se to stalo šetrným zacházením :D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.12.12 13:54

No,opravdu se k tomu chovám šlušně,kdyby jste mě znal,tak by jstě se až divil,jak slušně,právě proto mě to tak překvapuje..Prodejna,ve které jsem to kupoval ukončila svojí činnost,takže jedině to poslat rovnou do nějakého Lenovo servisu..A a vlepil,po tom už to nejde?Já to jako myslel dobře,aby se tam třeba něco nedostalo a nepoškodilo to ventilátor..

Datum: 19.12.12 14:00

měl jsem to samé , udělal jsem to jak jsem ho přenášel do postele . Vždy jsem prstama zavadil o tu mřížku a byla fuč .Ještě bych se zeptal co by jste řekl při reklamaci? napadá mě jen že řeknete , že se vylámala mřížka ,ale sama se nikdy nevyláme

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.12.12 14:05

Nevím,únava materiálu?Notebook mám rok,takže by se to nemělo stát,ne?

Od: buss®
Datum: 19.12.12 14:15

No a je někde napsáno, třeba záruční list, manuál a podobně, že reklamaci vyřizuje nějaký servis místo prodejny? To by musely praskat mřížky u mnoha NB.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mowla*
Datum: 19.12.12 14:30

Už jsem ti to psal v minulé diskusi - podle nemáš při takovém poškození šanci na úspěšnou reklamaci, vylámání ochranné mřížky potřebuje ´aspoň ´ drobet násilí, samo nevznikne... A po tvém tvůrčím zásahu si opravdu neumím představit prodejce či servismena, který s radostným jásotem spodní dekl zdarma vymění...

;)

BTW - když jsem ti psal o vlepení mřížky, měl jsem na mysli něco takového - http://www.tahokov.cz/vetraci-ochranne-mrizky , ne tu nefunkční mříž, kterou jsi použil... :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 19.12.12 14:49

Nic ve zlém, ale když člověk není moc šikovný tak by se do takových aktivit pouštět neměl. Po žádném, navíc takovém zásahu není šance na žádnou reklamaci. Osobně bych to řešil, buď koupí nového krytu, nebo stávající kryt demontovat, otvor pro větrání pěkně srovnat a začistit pilníkem a pečlivě, čistě vlepit nějakou mřížku jak doporučuje mowla.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.12.12 15:54

Jestli jsi to už nějak lepil tak jsi bez šance.

A jestli myslíš tím "mám ho na posteli" to že je většinou spuštěný třeba na peřině nebo na nějakém přehozu tak to je ten nejhorší možný způsob provozu. Díky tomu se velmi špatně chladí a celý se přehřívá. To může mít teoreticky samozřejmě vliv i na prasknutí plastu.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.12.12 17:50
Mam ho vetsinou na podlozce,takze se chladi dobre..Pouzil jsem takovou mrizku,jak jste rekl,podivejte se,jenom jsem ji vystrihnul a nabarvil,jak jsem potreboval,ono to nevypada ve skutecnosti tak hrozne,rozebirat jsem to nechtel a myslim,ze by to moc lidi lip nespravilo,potoze neni moc co s tim jineho udelat..No volal jsem do toho servisu a notebook si vyzvedne kuryr,napsal jsem pruvodni dopis,ze jsem to tam vlepil,kvuli bezpecnosti,uvidi se,asponto zkusim.. :)
Datum: 20.12.12 16:34
Jenome napada,trosku z jineho soudku?Resi takhle v servisech data v notebooku?Treba kdyz by jsem v nem mel nejakou nelegalni kopii hry?
Od: mowla*
Datum: 20.12.12 17:06

Legálnost SW v servisech neřeší - také ale neřeší, zda ta data potřebuješ (pokud výslovně neuvedeš, že data chceš ´zachránit´) - takže pokud by - např., měnili disk, o data přijdeš... No - v tomto případě by to hrozit němělo... :-D

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 11.01.13 12:53

Tak notebook mám zpátky,tedy už jsem ho měl 31.12. a nestačil jsem žasnout,kryt vyměnili a dokonce mi vyměnili i klávesnici,o které jsem se ani nezmiňoval,ale měl jsem ulomený ESC,takže tam taky jakože držel na heslo.. :) Opravdu musím servis Lenovo pochválit,to všechno během asi týdne a o svátcích.. :) No jo,já blbec jsem si ukápnul asi před 2 dny hned lepidlo na spodní díli krytu,aby jsem se neradoval moc dlouho.. :/ Zkusil jsem to jemným pilníčkem zbrousit,teda zkusil jsem asi všechno co existuje.. :) Ale teď to tam je jakože takové ošoupané,teda žádná tragédie,na funkčnosti to nic neubírá,ani zase tak moc vidět to není,ale je vidět,že to někdo ( já ) ošoupal/brousil - napadlo mě,i když asi sviňácky třeba zavolat na ten servis a požádat,že mi dali nějaký ošoupaný ten kryt,jestli to nevymění,myslíte,že by to mohlo vyjít?To už je asi nepravděpodobné,že?

Datum: 12.01.13 21:10

Bohužel typické. Na začátku "notebook se kterým se slušně zachází" a který běží v podstatě jen v klidu na posteli. Nakonec mašina kde jsou kromě jiného vylámané klávesy a dva dny po nadstandardní opravě je zase pokapaný od lepidla. A jako by to nestačilo tak už zase přemýšlíš jak to hodit na záruční opravu...

Prostě některý typ zákazníků je prostě "k nezaplacení" *ee*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.13 21:24

Vylomený byl jen ESC,chtěl jsem vyčisti klávesnici,bohužel při tom vyndavání jsem asi vylomil jednu pacičku,to jsem ani opravit nechtěl a zacházeno s ním opravdu bylo slušně a pořád je..Bohužel taková věc se může stát,s tím lepidlem,zrovna při mém štěstí se divím,že ještě třeba nechytnul.nebo něco podobného.. :)

Od: mkat®
Datum: 11.01.13 16:55
avatar

Možno by si aj bol uspel z tou reklamaciou,ale teraz ked si si to už opravoval tak asi tažko.Ale ak maš servis po ruke tak to možeš skusit. Za to nič nendaš akurat sa prejdeš.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.