Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zvuk - nefunguje

Od: wiggles6* odpovědí: 9 změna:

Prosím o radu... avg mi našel trojského koně. Po jeho odstranění a restartování počítače mi přestal jít zvuk.. Reproduktory fungují, ovladače jsem přeinstaloval a pořád nic. Psalo to, že s tím virem se maže nějaký soubor ze složky system32. Je možné ho tam nějak nahrát nebo udělat něco jiného? Nechce se mi znova přeinstalovávat Windows... Moc díky

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Měl jsem před měsícem podobný problém s pc , trojského koně nikdy prý neodstraníme, vždy je někde schovaný. Za druhé viry se mají dávat do truhly protože jsou právě pověšeny na nějakém souboru pro provoz a smazáním prý podkopnete windowsum nohy což jsem udělal i já a jediná možnost byla celková přeinstalace systému pc po zapnutí nevědělo ani jak se jmenuje *smich* stálo mě to pět stovek neboť jsem laik :)

pravdomluvny*
hodnocení

0x

...se maže nějaký soubor...jaký?

wiggles6*
hodnocení

To kdybych právě věděl, snad už bych to nějak vychytal... A nejde jen od někoho překopírovat celej adresář system32?

sondaw*

Těžká rada, když nevíš o jaký soubor šlo. Zkus opravu systému z instalačního CD

wiggles6*
hodnocení

A to se mi nevymažou moje soubory, co mám v počítači? Protože když jo, tak už to můžu rovnou přeinstalovat celý...

pravdomluvny*

Před každou takovouto akcí je dobré si vše důležité vyzálohovat.

bena*
hodnocení

0x

No, někdy to může být falšený poplach. AVG co vím ze zkušeností, mývá falešných poplachů víc, než je zdrávo.

Já bych zkusil Obnovení systému. Sice se tím obnoví oný možný vir, ale zvuk pojede.

Oný vir pak šetrně odstraníme pomocí různých nástrojů. Musíme vědět, co je to za soubor, pak můžeme spekulovat co a jak.

Jinak nezbývá nic jiného, než přeinstalace systému.

wiggles6*
hodnocení