Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Asi 2 dny se mi na notebooku objevuje zhruba po 1/2 hod. hlášení viru, nadepsané Reklamní sofware. Jsem absolutní laik a tak nevím jak tohle odstranit. Je to velmi obtěžující. Dočetla jsem se, že takhle některé firmy nutí uživatele k zakoupení jejich produktu, ale netuším, odkud se to vzalo. Poraďte prosím. Děkuji.
Na otevřené stánce se spustí alarm a neustále se to opakuje. Mám nainstalovaný antivirový program AVAST. na stránkách, které doporučujete, tento typ viru není. Je to: Win 32: Adware-gen-(ADW), opravdu to obtěžuje. I ten antivirový program jsem nechala proběhnout a nic. V záhlaví alarmu je napsáno : Nalezen reklamní softwere.
Žádnou stránku nedoporučuji
Používáte ještě jiné programy kromě Avastu? Jako je třeba Malwarebytes, Ad-Aware, Spybot ...?
Mám pouze AVAST. Chtěla bych vědět, jak hlášení antivirového programu smazat nebo mu zamezit. Díky.
Nemůže Vám jít o odstranění hlášky, ale o odstranění jejího důvodu. Koukněte do Avastu do truhly a odstraňte, pokud tam něco bude.
Chtělo by to vyfotit obrazovku.
Dále, udělejte důkladný test pomocí nejnovější verze avastu! (tj. veze 5 [má oranžovou ikonu]). Nejnovější verzi stáhnete odsud → files.avast.com/... (pokud vlastníte placenou verzi Pro, tak místo av_free.exe napíete av_pro.exe).
Dále, vypadá to, že možná je v počítači nějaká breberka, tak bych si dovolil udělat malý bezpečnostní audit pomocí programu HijackThis. Podle toho zjistím, co se Vám spouští se startem systému, zjistím, zda-li není v Internet Exploreru nějaká breberka, dále zjistím, zda-li není Internet Explorer "unesen"a další věci. Nemusíte se být o svá data.
Jak zacházet s programem HijackThis?